2008年2月21日 星期四

2008-02-21 (Thu) 郭富城舞林正傳演唱會延續篇2008 @ Asiaworld Expo


今日多得yammy,令我地只需付出$250就睇到 "郭富城舞林正傳演唱會延續篇2008" 既$480飛,真係超級筍呀!仲要麻煩佢放工係紅磡等我同erica交收...之餘,又陪我地搭車兼帶我去個穿梭巴士站,去到又陪我係麥記買野食(好長龍),再陪我一齊等車等到太陽哥哥黎為止;嘩,咁既朋友係邊度搵?嘻嘻~~ 係度亦要多謝yammy媽咪特登去幫我地拎飛!錫晒您兩個!嘻嘻~~


有免費穿梭巴士呢個服務真係好,唔係入asiaworld expo都好貴;我地揀左係金鐘海富中心上車,touchwood上唔到都可經香港站搭地鐵去麻;雖然七點係尾班車,好在所有人都趕到!



第一次黎,入場前影返張先!



我地坐block 6, row k, seat 6-10,比睇floorplan近好多,個台亦好大呢!不過呢度細過紅館好多咁!



免費派發的有bon bon棒,仲有發光的...唔知叫乜,係由一束光纖鬚組成既發光物體啦,個個人都將d鬚向外屈開去,變左一棵棵好靚既樹仔咁!



舞台前留影,太陽哥哥扮得好似呀!咁多人面前都唔怕羞,頒個勇字比您!!!




開場啦~~ 體住操唱歌,體操已經辛苦,仲要一路體一路唱歌喎,而Aaron d動作亦唔輕易,走黎走去,爬黎爬去,fing黎fing去...仲凌空企係架頂,睇到心驚膽怯;最重要係佢做出咁多項體力大既動作,唱既歌一個音都冇走,仲要係有晒尾音同震音,個個音亦好實同咬字清楚,勁!令我重新對佢既唱功另眼相看,因為一向係我心目中,佢唱歌只係一般架咋!嘻嘻~~



電單車型look出場~~


握手時間,可惜冇我份!




之前紅館個次演唱會口碑咁好,大家應該聽講過有個"超越360度旋轉舞台"啦,我冇睇過報導,亦唔知咩樣,只知好大舊野;今日親眼見到,即時反應只係...呆左,同"嘩..."!







"打開門,同大家 say 個 hi 先!" Aaron,小心呀!


"嘩,呢度好高喎!大聲d,我聽唔到呀!"



"好攰呀,坐低抖下先!Hello,各位您地好呀!"



真係超型...超浪漫...我都想上去一齊坐!



個台開始訓低...嘩,小心跌落黎呀!!



嘩,小心跣低呀,一步一步驚心!!



呢part真係超勁超型,大家都拍爛晒手掌!之後旋轉舞台仲有機關,識打開架!








Aaron話今晚係元宵佳節,要浪漫d,大家一齊發光啦,好靚好靚呀!大家記得睇埋movie尾段,個麻甩佬都可以咁投入,城城魅力真係唔可以低估!哈哈!








Aaron每次開演唱會都會學一種樂器,今次係鋼琴!我記得以前有試過打鼓同saxophone架!可惜佢個鋼琴彈左幾下就有問題,有個音壞左冇聲,Aaron就用左band個邊個琴,遠左d,我冇影低呀!








Aaron出道以來的回顧~~








演唱會尾段仲有項"水花舞林"既壓軸環節,前面觀眾著晒雨褸ready啦!



我地個邊只係玩左五秒唔夠,失望...







演唱會係十一點多d完結,梗係坐返免費穿梭巴士返屋企啦!



沒有留言:

張貼留言