2008年2月8日 星期五

2008-02-08 (Fri) "你的克勤演奏廳" 演唱會

 

  
  


今年的年初二好特別,我地約左克勤!係度要多謝carol & carol mami幫我地係第一日就買到靚飛第二行中間位,亦要多謝jacky識到carol我先可以搭到路麻!不過可惜佢地好忙未能同我地食飯,我地就同左呀仔兩公婆食,因為佢地都約左克勤;當時其實佢地同我講時已係買飛當天下午,趕唔切join埋落carol個度,但都係臨放工幫佢地撲到第九行飛;雖然冇得一齊坐,但我地可以一齊食晚飯開年兼逗利是麻!



係太陽哥哥屋企食過開年乳豬同雞後就出發!



山林道好多舖頭都未開,我地就隨意試左間日本野!因為我胃痛,無咩食野,但呢度食物水準真係唔錯!尤其是個柚子味雪糕!



 

 
  


到達紅館後,全場爆滿,我地個位置好正呀,前面只係加左四行,我地仲係走廊位,衝去握手實冇問題!由於今晚年初二放煙花,演唱會係九點半開場!



克勤今晚有好多套衫,我盡力咁影晒前後兩面供大家欣賞!不過其實好多都係換外面件外套姐!您地又覺得邊套靚呢?



歌迷好有諗頭,送咁大封利是同尿片,好攪笑!



服裝造型樣就一次過睇晒,咁我講下d特別野啦!呢part克勤一除外套,大家都被佢tee上既BB相吸引,係佢個囝囝黎架,連手臂位都有架,真係sweet喇!



佢仲係呢part首次正式公開佢地囝囝既相,仲整左個溫馨短片,大家快d睇下啦,獨家架!







我地坐咁前,又趕得切衝出去,有好多次好近距離接觸呢!留意第二張,克勤同我有eye contact呀!!仲叫我小心d唔會跌親呀!!哈哈!



仲有兩次握手機會,掂到啦掂到啦!yeah!!










 

唔洗我多講,憑睇輪廓,都一眼認出席上嘉賓係邊位啦!我見到後當然勁開心啦,就好似我約左我偶像華仔,一齊黎捧太陽哥哥偶像克勤場呢!能同華仔一齊約定睇show,一生無咩幾可,所以好難得!



好靚同壯觀既水晶吊飾!



呢part好攪笑,唱"歲月風雲"有個大公仔,一轉到過黎...小剛??仲識唱歌??真係合到唱喎...全場爆笑!







唱"高妹"時,真係有個高妹model出場,真係好高喎!



有兩首近兩年我好鐘意既歌:"十年前後" 同 "公主太子"!前者係同太陽哥哥剛拍拖時好有共鳴既歌,而個隻大碟亦係個期推出既,好似為我地而設咁,哈哈!











克勤謝過所有來賓後,演唱會係十二點半完結,唱足三個鐘,算不錯了!



註:太陽哥哥手製的ticket holder未有相,容後update!


 

 
  


沒有留言:

張貼留言