2008年2月7日 星期四

2008-02-07 (Thu) 鼠年年初一


今日係大年初一,踏入鼠年,祝大家黎緊呢年事事如意、身體健康、心想事成、最緊要荷包飽滿、身材豐滿!恭喜恭喜!


 

 
 
 
 
 
 
 
 


每年的年初一,慣例都係會去嫲嫲度拜年,今年都唔例行!由於下晏先去,朝早太陽哥哥就黎我屋企同媽咪拜年先,年初一第一個就同媽咪拜年喎,媽咪當然開心啦!跟住去到嫲嫲屋企,clement又有應節新衫,好可愛呀,忍唔住要咀佢!



跟住食開年飯,好耐未試過咁大家族食飯啦,其實一年先會得一次!先黎各自各全家福先啦!先係叔叔一家,嫲嫲同佢一齊住,當然預埋佢!



之後我地的全家福!



再有姑媽的全家福!



情侶裝?好sweet喎~~



我亦要跟兩pair情侶黎張單獨合照先!嘻嘻~~



仲有嫲嫲!



叔叔提議我地黎張"小朋友"only,表姐行開左,我地五個就影住先!再趁謙謙表弟唔為意,殺佢一個措手不及...咀佢!哈哈!靚女之吻,誰與爭風?哈哈!



表姐返黎,六個兄弟姊妹大合照啦!威哥:唔洗怕羞喎!



男仔反而最唔玩得,又怕羞,唔肯跟我指示擺甫士,唯有黎張三美女圖啦!



clement訓醒,頓時又再成為全場焦點!



我跟clement的小手...呢張相係咪好正呢?第時到我有BB,我實同佢狂影溫馨相姐!



個個都爭住同clement影相,訓醒覺醒神晒,笑得好開心噃!



幫表姐一家五口黎張全家幅先!



臨走時,clement又轉look,要著返件厚身小丑衫抵擋寒風呢!




跟住我約左太陽哥哥出旺角,因為之前佢講過每逢過年,旺角西洋菜街個度會有好多小販檔,連續幾日咁擺檔,唔似得年宵後就冇,仲係人山人海咁喎!真?我廿幾歲女都未去過!


十點幾,時間當早,仲未見有小販檔就去左KFC陪太陽哥哥醫肚先!



跟住一出黎,嘩...



好迫呀!咩野食都有...勁!



夾公仔機??咁都得...好爆笑!



由於成條街都好多人,好難迫到入去睇,我地都係湊下熱鬧咋,冇咩收穫!



沒有留言:

張貼留言