2008年2月14日 星期四

2008-02-14 (Thu) Happy Valentine's Day

 


今日係我同太陽哥哥的第二個情人節啦,我之前講過啦,我生日已花左太多錢,唔想再係今日用咁多錢啦,我地就計劃下點樣平d咁慶祝!


為避開晚飯時段人多,我地先睇戲後食飯,買少少野入場食咪唔肚餓囉;太陽哥哥尋日就去買定飛,用左我GH會員張生日買一送一優惠券,所以只係比一個人錢,誠惠 $55!


我地睇左" L 之終章.最後的23天",其實我對上兩集d劇情都唔記得晒,我以為都係講d咩死亡筆記殺人野,點知唔係;內容一般,但好多 L 戲份,令我望佢多d,了解佢多左,覺得佢幾靚仔同攪笑呢,仲有心地好善良!可惜註定要死啦...佢好叻,但為左破案甘願放棄自己條命;23天一日一日咁倒數,到佢知自己大限將至,又發覺自己唔想離開呢個世界住...所以話呢,唔好輕易放棄自己所擁有既,仲要好好珍惜呢!



 


之後去和民食晚飯,因為我有張生日$100 cash coupon,我地先攞飛,再行街,大概半個鐘就有位啦!


叫左四個餸,點知都食剩兩件pizza!新出個意粉真係勁正呀,大家有機會必試!埋單百七蚊,扣返$100 cash coupon,誠惠 $70!我地個情人節慶祝只係用左$125咋,係咪好化算呢?嘻嘻~~


 


唔洗多講,係太陽哥哥親手整比我既情人節咭,同埋agnes b 耳環作情人節禮物!對agnes b耳環我好鐘意呀,因為我好lazy,換耳環比起頸鍊手鍊算最多了;而呢款係銅鑼灣先見到,沙田尖沙咀既舖頭都未見過!最好唔好再有啦,咁我呢對就少d人有囉!



太陽哥哥份禮物仲未睇岩呀,佢想要件禦寒厚jacket,但唔會再要羽絨做筋肉人啦;我地已經睇過 north face/lafuma/columbia/timberland,連運動家/馬拉松/royal sporting house都掃埋,暫未有心水,可能靚個d新年前已比人掃晒 lu!到睇岩又可能唔再凍,唔...weekend試下再睇多幾間啦!



沒有留言:

張貼留言