2008年2月12日 星期二

2008-02-12 (Tue) 兩份生日禮物


今日收到兩份生日禮物,一份係armand的生日咭,好surprise,除左情人同tracy外,呢幾年好少收到朋友親手寫的生日咭!啤酒杯的cheers碰杯idea亦好有諗頭,armand仲擔心咁多年我應該唔再鐘意麥嘜,但又唔知我鍾意咩公仔,怕我唔鍾意呢張咭呢!不用擔心,我好鐘意呀!



第二份係細妹的後補禮物,係粒立體心型純銀頸鍊,同佢個條係同款,可謂係姊妹頸鍊呢!




晚飯係青衣城一粥麵食,食完媽咪同細妹趕去打波,我又趕去同太陽哥哥會合,咁趕都同屋企人食,因為實在好耐冇一齊食晚飯了,加上琪琪又係度麻!



太陽哥哥同屋企人食完飯後亦趕黎同我會合,旺角掃去尖沙咀,今晚成績驕人,行了四個地方,睇左八個啦!我地心中都有左初步打算呢!^^



沒有留言:

張貼留言