2008年2月1日 星期五

2008-02-01 (Fri) My 2nd Birthday Cake & 太陽哥哥屋企做節



今日幾驚喜,同事送了生日蛋糕比我,二月之星仲有betty,所以有兩個壽星女呢!上月去日本太陽哥哥同我預祝生日,送了今年第一個生日蛋糕比我;距離正日生日尚早,已經收到今年第二個生日蛋糕啦,好開心呀!



不過佢地呃我話係舊老闆正日生日想買蛋糕,我亦戇居居冇為意,可能距離我生日仲尚早啦;故著左件好唔靚的斑馬衫,又冇執下d頭髮,影相唔靚呢,所以好唔開心呀...最攪笑我仲負責拍短片,佢地一捧蛋糕入黎我係咁影住舊老闆,點知...真係老貓燒鬚,平時咁醒都比人厄到添!


不過成班同事記得自己生日,真係好值得開心既事架;最緊要係舊老闆預左個時間比您,放低繁重的公務落黎慶祝自己生日麻!



夜晚係太陽哥哥屋企做節,我地去左屋企樓下酒樓食,今次食得幾豪呢,有蝦有翅有雞有石斑!一如以往,太陽哥哥的哥哥成日問我點解咩都笑一餐,而太陽媽媽就講:笑咪好囉,唔通成日苦瓜乾咩!呢句說話陽媽媽第二次講啦,我諗佢地不知幾鐘意我笑呢!哈哈~~ 我仲同佢地講,我細妹笑得仲勁,仲開心過我好多架,有機會見識下!哈哈~~




沒有留言:

張貼留言