2008年2月15日 星期五

2008-02-15 (Fri) 婚紗展


今日我同太陽哥哥去婚紗展,其實今次第二次去啦,上次去已好一段時間!手上個kitty袋係咪好靚呢?我唔鍾意kitty,但都拎左兩個,因為每次見到kitty,都要預兩份比我兩位好姊妹,一份elsa,一份yammy!


新天地出左全亞洲首個以kitty做主題既結婚相場地,呢個gimmick真係唔錯,相信好多女士會為佢傾倒!好在我唔鐘意kitty咋,所以呢兩個紙袋拎得都有難度,我又唔係幫襯人,又"喉"住人地個紙袋喎;因為基本上行埋去佢地只會派張傳單比您,唔會主動比紙袋架!我拎之餘不特止,仲要拎兩個咁大貪!哈哈!我地分頭行事架,所以都要多謝太陽哥哥幫手!



黎呢度預左周圍睇野同比人煩,最緊要鬥耐力!




跟住約左媽咪食下午茶,之後送佢搭隊巴回青衣,我同太陽哥哥就返沙田幫媽咪去IT買袋,第一次去個露天空中花園閒逛,原來都幾靚呢!




沒有留言:

張貼留言