2008年2月28日 星期四

2008-02-28 (Thu) Juno少女孕記



太陽哥哥同事早前買左飛,點知有事去唔到,剛巧係我想睇的"Juno少女孕記",就賣左比我地喇,仲平左二十蚊添!


我地先去好耐都冇去過既泰妃雞食飯,海南雞飯真係好正,食極都唔厭;但呢度真係迫左d,冇位放野,男又好女又好,點都有個bag或者公事包架麻,要捧住食都幾麻煩,天氣再凍d著晒大褸羽絨黎,除左都唔知放係邊先食到飯!




食完出黎,見到亞視林韋辰係旺角大街度拍緊戲,夥拍一個我唔識既女人,我地就湊左陣熱鬧!




跟住去睇戲,可能我抱住勁大期望諗住會由頭笑到落尾,原來又未至於咁好笑,中間都有d靜態位;但嚴格黎講,都係一套唔錯既戲,好多笑料!



最深刻當女主角知道準備領養佢BB個對模範夫婦將要離婚,佢好唔開心,好質疑咩叫真愛?就問爸爸:兩個人係咪冇可能一生一世都能開心生活?佢爸爸話:我既history都比唔到好example您,但可以好肯定咁講,呢十年同您繼母都過得好開心;與其咁諗,應該搵一個鍾意原本既您既一個人,無論您既優點,決點,所有野...


我地成日會因為愛侶做左d唔係您期望既野而變得唔開心,心中唔滿意佢咁咁咁,想佢做到您心目中的點點點;咁其實,您係鐘意佢個人?定係想佢變成您心中所希望既人呢?呢part真係發人深省...但兩個唔同性格既人走埋一齊,確實有d野係需要協調同遷就,不過改善同改變,往往都係一線之差,真係一門學問!


大家睇下trailer啦:



"i need to know is it possible that 2 people can stay happily ever and ever ......"


"the best thing u can do is find a person who loves you .... for exactly what you are ....... "



沒有留言:

張貼留言