2008年2月19日 星期二

2007-02-19 (Tue) Dinner @ Ciao


今日一早約好班長同安民請我食生日飯,佢地好有心,二月頭已約我,但我唔想食滯先約左係今個禮拜;我地去左深井一意大利餐廳食自助晚餐,呢度真係好多選擇,尤其是我鍾意食既意粉,好想試晒但當然冇可能啦!



我地真係食左超多野,頭盤幾乎試晒,但我地怕晒野,都叫晒小份量,頭盤亦可用件數咁叫!但意粉真係太多,想試多d都唔得,因為呢個size已係最細了!



頭盤黎講,燒牛肉同蒜蓉飽,仲有炸芝士條,真係超讚!黑松露意粉個汁好得!主菜薄燒牛又係勁好味!前菜食得太多,想再試多d主菜都冇quota了!



呢餐埋單有d貴,攪到我唔係幾好意思,多謝班長同安民!



沒有留言:

張貼留言