2008年3月1日 星期六

2008-03-01 (Sat) Monique's Wedding


今日係舊同事Monique結婚既大日子,可能佢都走左幾年,唔好意思炸我地,但佢會係中大chapal行禮,所以佢早前都特登返黎派邀請咭叫我地去觀禮(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=5514)!


多得elsa細心安排,幫我地做統籌同買禮物,令所有中大同理大既舊同事都能為monique送上祝福!



elsa好懷念李惠珍樓既焗薯,一早約左我陪佢食午飯,佢個焗薯真係好吸引,我個意粉就麻麻咋!elsa,其實我上一次係度食野,好似已經係同您一齊食個次啦,真係好耐好耐!




之後就行去隔離chapel,呢個chapel經過就經得多,但黎行禮,真係第一次!



接待處簽名留念先!嗱...比起邀請咭,呢張相一睇就知係日本影既婚紗相,型!



我地早左幾分鐘到,新娘子仲有時間,我地梗係拿拿林捉住佢同佢影相先啦!



今日仲見返舊EO Nora,真係開心,見返d舊同事就會諗返以前開心工作既日子,因為個段日子係我係UGO最開心既日子黎架!係影緊相時,見到有人同我揮手喎,一望,嘩,係小學同學charmaine!真係奇!噢,我先諗返,monique都係喺葵青區住同讀書,依稀記得好多年前同佢對過下我有咩小學同學係佢中學同學黎,charmaine係其中一個,原來佢地係咁close我都唔知;記得仲有昌仔添,但就唔見佢!(後尾問返monique先知佢屋企有事所以黎唔到,唔係就會撞到兩位小學同學啦!)



教堂內的佈置,d花柱好靚呀!詩歌班中,第一行最入個位女仔,好似我一個失散左既中學同學...唔係咁都撞到呀?但睇唔清楚...



新娘入場啦,睇下新郎認真咁望住新娘一步一步咁行向自己身邊!







儀式進行中~~







"我願意"後,牧師拉開教堂的大窗簾,攪笑地講:以馬鞍山為證,吐露港為盟,我隆重宣佈您地正式成為夫婦!真係超攪笑呀!jimmy話d舊生揀係中大chapel行禮,就係因為後面個馬鞍山+吐露港view!哦...原來如此...不過個view真係好正呀!



新人係中大認識,一齊拍拖,一齊讀書,一齊畢業,一齊出社會工作,始於中大,今日係中大進入人生另一階段,真係好有意思!








而我係喺2001年識monique既,佢中大一畢業就入黎UGO做啦,搵返張舊相同大家分享下!真係女人十八變,越大越靚呢...我講我呀,哈哈!



詩歌班既女仔...佢一落台,我就係咁望住佢,佢見到我,個下eye contact...真係對方!超開心,即刻去攬住佢,好奇妙好感動!比撞到charmaine更大起伏,因為charmaine只係我一個認識的同班小學同學,並唔算熟;但kim,係我中二中三時要好的朋友,後來佢讀理科,我同didi欣ronnie佢地讀文商科先分班;但記得以前家政我地係一組,亦一齊參加過環境衛生署攪既活動,係佢屋企通宵做project,仲拎過獎呢!


往事通通湧上心頭,中學畢業後都冇再聯絡,係三年前,didi臨結婚去美國前派帖搵到佢,加埋欣我地四個飲野短聚,當時佢亦趕住走,因第二日要出發去美國,亦計劃會唔會係個邊發展...個次就係最上一次見佢了,一路以為佢真係留左係美國,因為didi飲個餐佢最終都黎唔到;原來佢宜家仲係香港做野,唔講大家實睇唔出,佢係位女醫生,仲係一政府醫院入面ER做野,ER喎,明珠台套ER幾忙幾有挑戰性相信大家都知,佢真係好叻女!I'm so pround of her!


撞返kim我真係超勁開心,我講比媽咪聽佢都覺得好奇妙!我地講好希望keep返contact,咁大家唔會再miss任何野!didi過幾日都生bb,我到時會通知佢,希望佢唔洗返night shift咁就可以一齊去醫院,相信didi見返位舊朋友都會好開心姐!



所有中大同事大合照當然不可少啦!



最後係呢個浪漫花圈前影返張先!




觀禮後elsa又話掛住李惠珍既下午茶,我地就同埋jimmy一齊過去撐檯腳,又真係好好味喎!jimmy被迫要聽我order影張相,點知佢擺出個咁型既pose,哈哈!



之後會合太陽哥哥,約左碌齡朋友上健新居玩樂,此部份容後報告。



 


沒有留言:

張貼留言