2008年3月5日 星期三

2008-03-05 (Wed) 小生日咭的製作過程


今日就介紹下小生日咭的製作過程啦,呢張咭係二月正日生日時太陽哥哥送比我既!


電腦稿:呢對人仔當然係我地兩個啦,件橙色衫係咪好似太空衣呢?哈哈!其實係一月係北海道滑雪時個套滑雪衫黎架,見我戴晒耳罩就知好凍啦,哈哈!


 



今次張咭有前有後,依手稿睇,太陽哥哥應該係設計左我地個頭先既!



完成圖:



跟住到個身:



係製作滑雪衫過程,原來試過好多造型,頭盔呀、冷帽呀、太陽眼鏡等...



至於咭底我倆個icon,呢個手稿係最初的idea!



幾經辛苦,就完成左一張好可愛的生日咭仔啦!



沒有留言:

張貼留言