2008年3月16日 星期日

2008-03-16 (Sun) Bossini 孖寶兄弟 tee


尋日係旺角經過Bossini,繼M&M's 後,推出左Mario tee,我對孖寶兄弟都幾有好感架,細個時由灰機玩到紅白機,跟住磁碟機、超級任天堂、加超任博士...玩過最原始的孖寶兄弟,仲有咩水管孖寶等等;跟住到細佬比我更後生的一代,當中有PS1、Saturn、PS2、PSP,這些都冇我份,因為已對打機呢家野冇興趣,最記得只係用部saturn黎睇vcd咋!休息左成十年,再上手的就係NDS,除左super mario第n代外,仲有咩孖寶賽車、孖寶mini games等等!


如果我仲係細路仔,我相信實會叫媽咪買件tee比我姐;但我已大個女了,當然頂唔順著件孖寶兄弟tee出街啦,哈哈!但仍有好多媽咪瘋狂咁掃比佢地既小朋友!


今日見到呢個情景,令我諗返好多細個時的時光呢!童年係最開心既,過去...的確令人萬分回味!




今日沒出街,太陽哥哥在家溫習,我就煲戲加訓覺;夜晚久嚐太陽爸爸廚藝,道翠玉瓜第一次食,不錯不錯!




沒有留言:

張貼留言