2008年3月3日 星期一

2008-03-03 (Mon) 健的新居 & wii 大戰


上星期六去完舊同事結婚觀禮後,夜晚上左健新居玩,今日收齊晒d相同短片啦!


大家神情凝重,做咩咁聚精會神呀?



嘩,突然又咁開心?



原來玩緊winning...悶死我地女仔咩....




外賣到,叫左八個套餐加兩個炒野,好正咁喎!不過食落麻麻...健,下次都係唔好揀呢餐,foul!


餐前黎張大合照先,諗住連環快拍,但好多鬼影呀!健:您部相機好似唔多掂喎!




飯後一邊四方城,一邊wii城,我梗係支持後者啦!第一次玩wii的"馬里奧超音鼠北京奧運會",用nds玩就玩得多,用wii 玩都係第一次!一d比賽wii 比nds難,好似跑步、跨欄,又要跑又要跳,比起nds用支筆仔真係攰好多!但一d又好似用nds好玩d,不過少有機會玩wii,新鮮感當然大d啦!


第一局就試玩跑步比賽,呢個係當時拍低的短片,睇下邊個玩得最緊張?對腳仲不自覺咁係咁跑!又好似跑得幾快喎,哈哈!但...得第尾?仲唔認??有晒證據喎,用P2 Sonic喎,哈哈!







再黎第二局,由第尾變第一??勁勁勁!學野好快喎,估唔到咁有天份!換左用身材索爆既Daisy果然唔同d!哈哈!







男子組又睇下點,賽況冇頭先玩得咁攪笑既!








 


沒有留言:

張貼留言