2008年3月13日 星期四

2008-03-13 (Thu) 胡杏兒 + 黃宗澤 - 感激遇到你


胡杏兒+黃宗澤唱既"感激遇到你"呢隻歌,我好鍾意架,相信有睇"野蠻奶奶大戰戈師奶"既朋友會好熟悉,可能我同太陽哥哥本身baby baby咁叫,所以聽落特別有親切感呢!嘻嘻~~


不過講真,呢隻歌的歌詞好有意思同好浪漫架,係度播比大家睇下啦!


感激遇到你


女:這是愛承諾用心戀愛 注定要和你同步飛身愛海
男:誰人是最愛 全程投入去愛 有你每日也精彩
合:永遠與你一起 日後都只愛你 永遠的心動每日也令我回味
珍惜就像調味 能維繫便銘記 愛你能教我幸福一世紀
Oh Baby, I love you, I love you everyday
永遠的心動每日也令我回味 珍惜就像調味
能維繫便銘記 愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你


女:這是愛承諾用心戀愛 注定要和你同步飛身愛海
男:誰人是最愛 全程投入去愛 有你每日也精彩
合:永遠與你一起 日後都只愛你 永遠的心動每日也令我回味
珍惜就像調味 能維繫便銘記 愛你能教我幸福一世紀
Oh Baby, I love you, I love you everyday
永遠的心動每日也令我回味 珍惜就像調味
能維繫便銘記 愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你



 


原來好多網友有呢隻歌既琴譜架,仲自彈完拍低movie再post上網,我睇左好幾個,覺得呢個版本最好,真係忍唔住要同大家分享!最重要係希望大家幫手搵下有冇呢個琴譜比我!雖然我唔係琴手,但話唔定,我每日練一句,終有一日識彈晒成首呢!大家記得幫手幫我搵下呀!




沒有留言:

張貼留言