2008年3月27日 星期四

2008-03-27 (Thu) Dinner @ 韓食家



今日tony約食飯,二月我生日約過但改左,到今個月jacky生日再約返,jacky仲帶埋carol黎添!我地係韓食家度食,食物好豐富呀!


呢個火煱好正架,忍唔住要黎張大頭照!



我呢個係三色粉絲!覺唔覺我d頭髮直左好多呢?我貪得意特登吹直佢架!不過睇落都係curly hair靚女d!呵?嘻嘻~~



仲有食到瞇眼lam lam脷既唔知咩雞石頭窩飯!



最後仲有個人參糯米雞湯!



咁名貴,又要影張大頭照先啦!不過我對人參麻麻地,食到我都震震地...




既然兩個都生日,唔知邊個請邊個,tony好有心咁買左兩份禮物比我地,真係估佢唔到,好有心好有heart!我開始對呢位不修篇幅的朋友改觀啦!我諗我同tracy唔洗點再改做佢了,因為佢越來越整齊,越來越gentleman,越來越細心了,其實呢d細微野,食一餐飯就見到了!好似走時好識做幫我拎定手袋等我著褸,食甜品時坐位全部係梳化,但又細心到叫我坐一張有back既等我可以挨住...唔,好窩心,呢d位真係會加分架!繼續努力就會冧到女仔架啦!嘻嘻~~


 


呢餐飯食左成兩個幾鐘,話題多係jacky呢對準新人講左佢地既婚禮的籌備進度,加上八卦既我又鍾意聽喎,佢地好勁呀,出年一月結婚,好多野已訂好晒,連妝都試埋,嘩,真係奇快!係差訂衫同回禮咋,我就比左d意見,佢地亦好buy,係度賣個關子先啦!佢地話宜家個個月都有婚妙展,每次去就樣樣野都加d價,換言之遲一個月訂,比錢就貴左一個月,呢樣又真喎,我都冇諗過會咁添!只覺得唔洗咁快咁誇呀?半年前or幾個月前都得啦!佢地話就算得,人地又可能冇期,比如婚紗相,個期有,但攝影師又冇期,知道就會謝晒皮,難得揀到又因外來因素唔得,好無奈!希望佢地樣樣順順利利啦!



都唔知係咪carol係度,jacky先唔急住走,哈哈,仲提議去食甜品添!我地去左...一睇個碗就知係滿記啦!哈哈!由於近年開始出白頭髮既我,好驚變白髮魔女,所以就算賣相唔吸引,都要食芝麻糊!




沒有留言:

張貼留言