2008年3月26日 星期三

2008-03-26 (Wed) 超級無敵獎門人最新遊戲率先睇


超級無敵獎門人取犀game做左三集,唔知大家有冇睇呢?我就全部追晒,因為我最鍾意玩d攪笑同變態既集體遊戲!一路睇仲一路留意下邊d唔洗點用道具又好好玩既遊戲,咁就可以同班碌齡朋友玩啦!不過今年聖誕alex屋企會多左位成員,可能唔會再join我地,我地亦無party場地lu...宜家先三月,好似咁快諗到咁遠咁...但諗定真係差唔多,因為每年我都好期待同佢地玩的xmas party,如果冇得再玩,真係幾失望架!


講返超級無敵獎門人先,有睇廣告既朋友應該知道三集取犀game後,今個禮拜個節目就會正式做返,其中一個大型game賣晒廣告,又揼本製造個機關,當中玩到要跌落水,其實係取自日本電視節目既,睇日本人玩都睇到覺得超勁爆好笑呀!!!笑到我格格聲~~~ 簡直收唔到聲,大家快d去睇下啦!!




沒有留言:

張貼留言