2008年3月15日 星期六

2008-03-15 (Sat) Busy Saturday


今日係busy saturday,早兩個月前,公司接到個大project "FinMan Conference",聽聞係好幾間院校輪住做,我地今次第一次接,詳情我唔係咁清楚,只知好多同事為左呢個project日做夜做,而我既involvement只係每次開會都要出席同埋今日要幫手做manpower logistics,大家今朝七點九就要集合各就各位啦!


大家睇下張poster就知點解老闆們咁重視呢個function,陳局長都黎喎,仲見到好多記者同電視台黎採訪同訪問呢!



活動結束清場後,忙左成朝,影返張大合照先!聽老闆們講,好多來賓都好滿意我地今日的所有安排,好多細節野都諗得好周詳,成個流程都好smooth好流暢,總之個個都 "thumb up" 啦!我雖然佔好少involvement,但都替做得好辛苦既同事高興,尤其是mavis同erica!唔知呢,可能自己曾經做過好多年既頒獎典禮,我覺得logistics好緊要,但好多時呢part大家都好少理您睬您咁,但其實好多細節好多野要prepare,好多野都要靠自己一手一腳做,好花時間,even一個泊車位一張signage,唔係打個電話就得,仲有好多野要follow-up;又好似book coach咁,要計埋幾多人幾多架車幾多轉,又要睇budget...見住佢地做時,就好似見到當年自己的影子,亦諗返以前自己做時同supervisor的種種辛酸,今次仲係同一個場地,份外有親切感!除左頒獎典禮,難忘的仲有攪開放日,每次都做都好甘好杰,以前elsa係度,都會主動問下我有咩要幫手整;宜家office的同事好多都各顧各既,好多同事仲suppose咩都ready晒比佢地,而好少主動幫手,做的同事已經好辛苦,但開會時仲好似諸多問題同要求咁...唉...




放工後約左太陽哥哥同太陽媽媽落旺角食野,我係大學走,佢地係大圍出發,咁都比佢地搭正我個班火車,咁都撞到同一班火車,註定我地係一家人啦!哈哈!


平時weekend我地十一二點就會落街食早餐,尋晚太陽媽媽講明今日等埋我放工先食,結果要佢地等到我成兩點先開餐,真係唔好意思,辛苦晒佢地!


食完野太陽媽媽去打牌,我同太陽哥哥就去睇"我的最愛",抱住一般心情入場,仲諗住咁攰可能有機會訓著添,點知係...勁好睇!比起獨家試愛同十分愛,好睇好多倍呢!可能之前兩集都係集中係兩個主角既故事,但今次呢集有好多人物,個個亦演得好出色;而佔好少戲份的劉華同朱咪咪既客串演出,簡直係十個爆笑,全場都捧腹大笑!勁勁勁!哈哈哈!


深刻仲有唐寧喊晒個part,道出左好多女人心聲,好有同感:女人話唔好時其實係想講好、話唔要即係想要、同您講要減肥時,其實係想聽到您話我身材已經好好,無論點樣您都鍾意、嬲您叫您走時,其實係好想您唔好走兼且氹返我、鬧交時唔好丟低我一個、發您脾氣其實係想您了解我同明白我多d、每月M到心情唔好,咪由我發脾氣就我幾日囉,都係幾日姐、check您野其實係緊張您先會咁、想您身邊既女仔全部都係豬扒同醜女、種種種種種都係愛您先會咁...見到唐寧喊,我又跟住喊,因為諗起某d情節都發生過係自己身上,好有共鳴呀!男仔成日唔明女仔既,可係呢part學下野,咁會明白女人好多,可惜我位身邊人好似冇咩領略到,只係"吓?" 好似唔buy咁,嘥晒!




睇完戲後五點幾,回家訓覺休息下,補充體力今晚去碌齡!約左ben夜晚十點係荃灣等,一齊食飯,十點電話響起,ben話到左荃灣,問我係邊度等?er...我仲係床度,大鑊!太陽哥哥較左九點三...am...的alarm,哈哈!即刻彈起身,十點八先去到荃灣,sorry ben!請返您食飯補數,呢餐我比架!


 

碌齡時琪琪同karen二號都有黎,兩個大細孖開朗的性格又真係幾岩做我地圈子既人,笑聲不斷,攪到幾位男生都幾雀躍;今天少了平時的重心朋友,多左兩個愛大聲笑的女孩,拉上補下,令氣氛一樣開心同令人盡興呢!記得多d參與!記得帶多dqueen黎!我地呢個圈子型king唔算多,但餓king出名多麻!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言