2008年3月4日 星期二

2008-03-04 (Tue) 大生日咭的製作過程


又係時候介紹下太陽哥哥畫比我的生日咭既製作過程啦,咁耐先記低,係因為我最近先拎到佢d手稿黎影相;今年佢咪送左大細兩張生日咭比我既,等我先介紹大生日咭先啦,呢張係一月時係北海道旅行佢同我預祝生日時送既!


電腦稿:



一張咁靚咁豐富既咭,其實每件物件都要諗過度過設計過架,睇太陽哥哥d手稿就知!佢先設計個生日蛋糕上面放d咩,然後逐樣逐樣咁畫,蠟燭啦、雪山啦、日本旗啦、cream啦、提子啦、菠蘿啦、牌啦...有d畫左又未必要架,好似車厘子同檸檬?!最後仲有我同囝囝codebar,呢兩樣係我最鍾意架!



咁多野拼湊一齊,再逐樣上色,就變成以下真稿啦!



沒有留言:

張貼留言