2008年3月8日 星期六

2008-03-08 (Sat) 不捨得媽媽 & 奪帥 & 趣緻商店


媽咪聽日會跟朋友過澳門玩兩天,今朝起身,突然幾掛住佢;咁多年黎,相信只有我唔係屋企去左旅行,但佢自己同朋友去旅行,真係第一次;可能係咁,唔捨得佢呢!所以跟太陽哥哥同太陽媽媽食過早餐後,就決定特登回家見下媽咪,原本想約佢食晚飯既,但佢又約了朋友,突然變得咁忙既!?如果我下晏唔返去見下佢,就要佢去完澳門返黎先見到架啦,個心好唔自在,所以都係同太陽哥哥分道揚鑣,佢去飛髮同幫太陽媽媽整野,我就返屋企見下媽咪!


返到去媽咪都好開心,兩母女麻,我估佢都掛住我呢,哈哈!其實無野做架,只係吹水居多,同過隔離屋睇下,因為聽日琪琪朋友就入黎住啦!



陪完媽咪後,我就約左太陽哥哥係旺角等,睇佢想睇既"奪帥",佢應該想睇好耐,但次次都陪我睇左我想睇個d先,好似"juno少女孕記"同"留給最愛的情書",幾錫我!嘻嘻~~ 好在呢套仲未落畫,唔係我個心實唔好過姐




原來呢套係三級片,嘩...睇到我眼"琼琼",成日斬手斬腳,d手指飛晒出黎,d血周圍噴...內容少少無聊,都係內鬨攪到兩敗俱傷,何苦?



以下幾款獎狀係咪好攪笑呢?



睇清楚d...內容越來越三級,原來係..."獎狀condom"!哈哈!!好有創意呀!!!



呢間舖頭係今日行街時發現的,新開既,以"香港第一間以保險套為主題的精品專門店"為名,總代理係台灣保險套世界;保險套世界我多年前去台灣旅行時已聽過,終於打入香港!



小部份產品我係台灣時亦見過,但呢d咁新意既產品,想keep住營業額,一定要成日出新野,所以呢度大部份野我都未見過,亦一件比一件有新意呢!最緊要係價錢一d都唔貴,幾十蚊就有一樣,買黎抽獎開派對最好!記得以前去過先達性商店,諗住買d盞鬼野做派對禮物,印象好貴又唔抵!呢間新店咁多經濟新奇野,我相信將會係我買禮物的一個好地方!



sales姐姐好nice,叫我隨便影,幫佢宣傳下,咁我就介紹幾款比大家睇下啦!我最鍾意呢個印埋size的condom,戴上後就即刻睇到size,唔洗用間尺度得咁辛苦啦!設計超讚,哈哈!



護照condom,一啲都睇唔到原來內有乾坤!



好得意兩款公仔,除左頂帽仔後,原來係...震蛋!



一休卡通片的小晴天公仔,不過係condom版,哈哈!唔知點解...令我諗起休了...!



呢四個盒其實好大的,仲大過一尺階磚架,入面係吹氣condom型cushion,好攪笑!您又鍾意咩味道呢?



遠處望去以星座同生肖為主題的平安符,原來又係冇藏condom!咩"虎展神威","蛇戰群雄",d名真係改得好生動好盞鬼!




沒有留言:

張貼留言