2008年3月29日 星期六

2008-03-29 (Sat) 尤如導遊的一天


今日我身負重任,因為要好似導遊咁,帶太陽媽媽的親戚去買珠寶呀!


起身後先去拎太陽哥哥的哥哥架車先,因為親戚黎度,太陽哥哥就做司機叔叔,我就做導遊,似足旅行團咁!


先去茶樓醫肚先,呢個團餐算唔錯吧!




飯後就出發去珠寶公司喇!嘩,係呢度坐左兩個幾鐘,換左三次位,我都未試過坐咁耐!但真係物有所值,我指間公司...因為我地既團友總共買左標價共港幣六萬幾元的鑽飾!我戴住的鑽石耳環,係分別各52/53份,因為團友想買比個女,我就充當model啦!



好大粒呀!同我條電話繩既minnie頭拼埋就知幾大啦;但我戴太假了,遮左太多耳珠,同埋細路女,太誇了!



講返正經,其實太陽媽媽的親戚想買鑽石手鍊同鑽石耳環,一樣比自己一樣比個女既,而太陽媽媽只係有周xx會員價九折,佢聽我講過識人,會有更高的折頭,所以就叫我帶隊喇!其實都係細妹個朋友啫,不過我地年紀大d,帶親去買野既都起碼五位數字,比細妹買得多同銀碼大,變相佢個朋友都認得我囉!今次要買多過一樣野,咪要換左幾次位囉!埋單時仲係我碌咭,收返澳幣cash,碌咭又有miles claim返喎,咁就儲到三分一張台灣機票啦,超勁開心!yeah~~


今日最終亦fight到相當合理價錢,折扣率達一萬多銀,其實周xx品牌黎講,真係計得好盡了,攪到個朋友,我都唔係幾好意思,不過老人家,係好鍾意講價既...太陽媽媽自己都好滿意,仲自己問我朋友拎左咭片,話有咩搵佢買喎,話咁快就忘記左自己個周xx會員價,哈哈!各位朋友有咩想買,無論自置或者公司咩週年大會等等,都可搵我,一定平過會員價架,即一定多過九折!幾多唔敢講,因係咩貨都有影響,但我每次保守估計都有坐底八五折架;但最好價碼大d先問我啦,唔係就好婆仔架啦,我唔做架!



咁就過左個afternoon,之後爭取時間去左佐敦裕華同油麻地永安買爽健涼鞋,買完都天黑了!跟住返大圍食雞粥,呢餐好豐富,有我同太陽媽媽至愛的焗蠔呢!


 

飯後拍照留念,唔關我事架,唔係我話要影,係太陽媽媽落order架,因為親戚過兩天經柬埔寨探親後先返澳洲,太陽媽媽話要今晚影完聽日晒好比佢地拎走,佢仲特別要求一張得我地五個的"全家福",要比太陽哥哥阿姨睇下喎,唔知係咪睇下我呢?哈哈!



飯後我地就返去吹下水,數下d澳幣,第一次有咁大叠澳幣楂手,哈哈!可惜我唔記得影相,勁失敗!沖昏左頭腦,咩都唔記得晒,激死!


之後返荃灣碌齡,原本少人唔去架,因為太陽哥哥手傷左碌唔到,又少了個人;但琪琪的朋友好想玩,就照gogogo啦!太陽哥哥好慘呀,坐係度溫習同睇漫畫,只可以睇,唔可以碌,佢終於體會到我上年做完手術後眼看不能碌的心情了,哈哈!不過佢都係陪我玩先黎,so要多謝佢!


雖然休及明記攪笑份子唔係度,有ben係度都開心,加上琪琪帶了karen二號同yami,係玩得放之人,所以今晚都係充滿笑聲,玩得都好開心的一晚!希望大家友誼常在啦,過兩個月karen生埋,alex黎唔到,我地又少左個中堅份子了!



沒有留言:

張貼留言