2008年3月11日 星期二

2008-03-11 (Tue) 接媽咪放學 & Dinner with 太陽家族 ^^


上月媽咪首次同太陽爸爸媽媽見面飲茶後(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=5562),間酒樓比左張免費晚餐鮑魚券我地,為期一個月,太陽媽媽就建議再一齊食晚飯!由於約左八點半,我咁早放工就去左睇媽咪上壁球班!


媽咪打左幾年壁球,都有姿勢有實際架!睇下個壁球,黎得快,打得快!真係要眼定、心定、反應快先打到架!



仲打到面都紅晒呢!




今日太陽大哥哥都有黎食飯,跟媽咪同琪琪第一次見面,可惜威哥黎唔到,唔係就見晒兩家的家人了!


由於有長輩係度,我唔敢叫個個楂碟餸影相呀,"粒水"麻...先黎個鮑魚同湯,我都係就咁影咋!d鮑魚又幾得喎,比我想像中大隻呢!



跟住只敢叫太陽哥哥楂住!^^



太陽大哥哥見我怕羞咁,主動話幫我拎起碟菜喎,咁我順便影埋佢入鏡啦!yeah~~



平時琪琪好active架麻,每人楂住一碟餸影相呢個野亦係佢創既,點知今日死唔肯之餘,仲要帶埋媽咪一齊影!



跟住太陽爸爸又提我未影呢碟,又楂起比我影,我叫佢同太陽媽媽一齊影啦,佢地都好聽話!哈哈!



最後我地返兜上次食過的燕窩燉蛋,一樣咁好味!



有冇發覺呢餐少左邊個個樣呢?咪係我囉...今晚做攝影師,免疫一次啦!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言