2008年3月23日 星期日

2008-03-23 (Sun) 軒軒 BB



前日細妹約左契仔軒軒 BB食早餐,我同媽咪冇野做就跟埋一齊去,有軒軒一家,我地三個加細妹朋友兼新租客xylia;原來扒王之王既早餐好好味架,個牛扒並唔係快餐好薄個d牛扒,係厚厚地同生生地既牛扒,我最鍾意,正!




軒軒 BB真係識認人架,佢一眼就認到琪琪,認到既就任抱唔嬲,唔識您既就唔會比您抱架!同契媽真係好friend喎,仲好嗲添!




至於我,由於坐到個靚位,咪係後面炸炸帝咁,郁下手郁下腳,跟住靜靜雞換埋人,軒軒 BB就唔覺唔覺咁,比我抱左又唔扭計喇,我呢招係咪好勁呢?嘻嘻~~



媽咪都成功喎!




軒軒媽咪好變態喎,比檸檬軒軒食呀!但個傻豬又係咁"o趙"喎,哈哈!




走啦,但軒軒仲肯比我抱佢,幾有滿足感!




睇軒軒眼神驚驚地喎...做咩事呢?之唔係比我整古佢,放佢入購物車囉,哈哈,笑死人呢!gogogo,一齊去買餸啦軒軒!




沒有留言:

張貼留言