2008年3月21日 星期五

2008-03-21 (Fri) 恭賀 Didi 生左個BB女!



Didi 生左個BB女啦,BB女係星期二出世既,同yolinda同一日生日,真係amazing!由於約埋幾位好友,最終揀左今日復活第一日去醫院探佢!


地點係仁安醫院,一入到去...嘩,好grand,酒店房一樣,連按摩椅都有,大家睇下!



BB女係主角,個個一入到去就圍住佢黎睇啦!




一出世的樣子同剪臍帶!




醫院比BB女既 My First Album!




見到碟食物,令我諗返上年五月我做手術時,住係威記私家病房都係有西餐食既!




影返張大合照先!



仲有我同kim,全靠月頭係monique婚禮撞返佢,今日我地幾個先可以重聚咋!Didi同欣上次見kim係Didi臨結婚時,一轉眼,生埋BB添啦,咁就兩年!



第時我生BB,都希望有間咁舒服咁型既病房,不過真係要check check公司上限包幾多,好想豪一次呢!Didi 順產住左七日都要十萬,但佢因為貧血住多左,佢話正常唔住咁多日應該要八萬...唔...咁如果開刀,費用咪...更加貴?




之後去左沙田新城市食tea!


牆上有個超得意既BB仔呀!



沒有留言:

張貼留言