2008年3月9日 星期日

2008-03-09 (Sun) 馬仔"我的低能之道"漫畫


近來先知馬仔原來有出書既,尋日係旺角嘉禾睇完戲,一散場出黎就係大眾書局,逛了逛就見到,實物第一次見咋,於是就拎黎睇下啦,可惜包住晒,無得揭黎睇,只係睇到封面同底咋!我本身覺得馬仔好可愛好得意,相信唔少朋友msn都save左佢好多攪笑icon啦!



雖然只得封面同底,但封面咁colourful,我印象分已比得好高呢!再睇埋底的漫畫,紅色個本已經好攪野,令我已經好想買啦!呢度賣$60,即刻打去教協問有冇得賣,好消息之餘,仲只係$48咋!仲唔炸炸林過去買咩!



去到教協,冇包住的,任睇唔嬲,第二輯仲有貼紙送添!大家應該好熟口面啦,咪就係用msn icon做既貼紙囉!全彩色內頁,真係好抵!睇左一兩個漫畫已經覺得好攪笑,太陽哥哥見我睇到咁開心,就即刻買比我啦!



唔知點解,漫畫真係睇得好快,我睇左陣已發覺睇左三分一,即刻好唔捨得,冚埋唔睇住,因為真係太可愛,唔想咁快睇完冇得睇!本書都有講啦:本書為辦公室必備之選,有助舒緩悶症,每日幾十次,每次兩頁,必定令人精神百倍!"每次兩頁"咋...我睇到過晒龍呀!!


雖然只係睇左第一輯的三分一,但我已經覺得好好睇,講既笑話同生活鎖事好貼近,有d仲好有影子,亦曾經發生係自己同家人既生活上,好正!博益亦就快結業,大家要買真係要快手啦,仲要記得去教協買呀,平十二蚊一本架!



今日冇出街,只係朝早同太陽媽媽的朋友飲左餐好豐富既茶!呢個weekend就煲左兩套film,分別係"愛情回水(cashback)"同"sawIV",兩套都好麻麻...




沒有留言:

張貼留言