2008年3月17日 星期一

2008-03-17 (Mon) 出街飲茶


對其他人黎講,lunch 出街飲茶,並唔係咩大件事,甚至可能每日都係咁架啦;但對於一個super lazy既我黎講,做左咁多年,平時只係帶lunch box,唔鍾意出去canteen食,同事邀請一齊出去食都大部份say no,even冇帶飯都只係揀留係office食杯麵同公仔麵,死唔肯離開自己個工作檯,而今日我出去食不特企,仲要係坐車離開campus出街飲茶喎,對我黎講,係好大事架啦!


其實係上星期隔離office太太們約定我的,有兩架車,預埋我;太太們約喎,點敢say no,何況人地十個位都預我一份,我佔十分一喎,誠意已打動到我啦!




我地去左沙田某座商場入面的稻香飲茶,只負責坐車的我,並沒留意自己身在何方,上車時傾偈,落車時跟人行行行,跟住坐低食食食,哈哈!今日目的只想影低同邊個飲茶作個紀念,影食物並不是目標!但值得一影係以下的芒果糯米壽司甜品,真係賣相掂,配搭掂,味道掂,掂掂掂呀!




沒有留言:

張貼留言