2008年3月7日 星期五

2008-03-07 (Fri) 第一次同Elsa睇戲食飯


今日心情有d moody,happy friday點可以咁...?多得好姊妹Elsa知道後,即刻搵人頂左夜晚part-time份工,放工陪下我喎!咁既姊妹去邊到搵?我地仲即刻計劃做乜好,最後決定先睇戲再食飯,咁先似happy friday麻!一知道夜晚有野做後,即刻由moody變happy啦!


放工後即刻去買飛,睇七點幾的"兇宅兒魂",因為我同Elsa都勁鍾意睇恐怖片!買完飛後仲有成個鐘先開場,我地就去左麥記食d野,跟住去mrs. fields買cookies食,Elsa有張好抵既coupon,買三送三,平均即係$5一塊咋,超勁抵!




"兇宅兒魂" (The Orphange) 劇情:


自小被父母拋棄的羅拉(伯蓮露達 飾),於海邊的孤兒院裡渡過童年,老師和同學均對她寵愛有加,令她自長大以來,對此地心存著一份濃厚情意結。三十年後,羅拉與丈夫(費拿度卡路 飾)及七歲兒子西門(羅渣賓修 飾)再次回到這裡,欲重建這所荒廢已久的孤兒院,羅拉怎也沒想到,西門在這裡認識了六名新朋友而自此失蹤──孤兒院隱藏著一股不可思議的靈異力量,竟然與羅拉的過去緊緊相連!心碎的羅拉為了找回兒子蹤影,不惜一切闖越神秘凶間……



睇個劇情覺得都幾驚同好得咁,我地今朝先好快揀好左,點知開場一聽...唔係講英文既?!原來係外語片黎架,shit!好冇親切感...整體只算少驚啦,而最估唔到,媽媽為左搵返個囝,"不惜一切闖越神秘凶間"原來係指去死,咁就可以做鬼魂,同兒子團聚...令到個結局有d心寒!



之後去食意粉屋,David都黎埋一齊食,三個人叫左兩個湯、三文魚蝦鮮果沙律、一個肉醬意粉、一個希臘神話厚批pizza;我都未落格,所以食到好飽好飽...



Elsa今日亦買了新頭盔,我地就狂影留念!哈哈!


 

飯後就約埋剛放學的太陽哥哥;今日真係要多謝Elsa陪我過左個happy friday,您二話不說就放棄賺錢揀陪我,好感動,多謝您咁錫我,識到您真係我福氣!錫晒您呀!今日仲係我地第一次一齊睇戲+食飯,感覺幾特別,哈哈!仲有咁多筍野益我,多謝Elsa!!!



沒有留言:

張貼留言