2008年3月10日 星期一

2008-03-10 (Mon) Dinner with Ben



今日四點幾媽咪係澳門返到香港時打比我,問威哥同我講左佢同朋友食埋晚飯先返未?梗係未啦....媽咪唔煮飯,臨急臨忙,搵左ben陪我食飯!yeah~~

ben知約左我,竟然好準時放工,等我仲慢條斯理,因為預左佢例遲麻,點知佢仲早到過我,話約左我點敢遲,唔驚我唱佢十年咩咁話,哈哈,又真係架喎!


我地去左大家都鍾意既譚仔記食米線,呢間米線咪多年前佢介紹我食架囉,一食就上左癮咁多年!佢亦第一次食旺角分店,同佢好耐冇食飯,講左好多心事呢!由於環境太嘈,食完後我地再去仙跡岩飲珍珠奶茶!


睇下表情多多的我倆!





沒有留言:

張貼留言