2007年11月30日 星期五

2007-11-30 (Fri) 北海道之旅報團 & NDS冧人事件

幾個月前,我地計劃好一月同victor & gigi 一齊去北海道玩,我同太陽哥哥一向冇咩意見,我就最好有人決定晒唔洗我煩,所以之前搵資料係victor攪既,嘻嘻~~ 今日放工諗住去報團啦,因為月尾後會加價,但去到旅行社,發覺團費加了價;原來佢地逢星期四revise價錢架,激死,victor get錯左月尾意思係個個月既最後一日!加左少少都諗住算,點知發覺有好多問題我地之前忽略左;我地係諗住去北海道+東京,再係東京stay behind兩日;但發覺咁既團大部份都係要轉內陸機,要旺季好似聖誕先有直飛北海道;仲有stay behind機位,係出發前四五天先覆到,吓...咁我點搵酒店?佢地話可同佢地訂埋,但我地發現,如果我地想住的酒店冇,佢地會一定要我地選擇第二間,一路搵到有為止,唔可因酒店唔岩而退返stay behind錢,除非機位冇,就退得錢...聽完覺得即係迫我地搵佢地訂酒店姐,機位咁遲先覆,我地根本唔可以自己搵酒店啦,一陣比晒酒店錢冇機位咁點算?而經佢地搵,我地又冇咩保障,最終咪實係佢地做開d酒店先有房,一陣又話冇又要加價,等等...唉,所以我地最終冇報到,返去再從長計議先!或者,係咪應該齋玩北海道七天算呢?轉兩程內陸機真係好晒時間,第一日去到北海道都夜晚了!


之後跟太陽哥哥family同佢地澳洲返黎的親戚食飯,成十幾人,好多陌生面孔,由於唔熟的關係,我唔敢影相呀,哈哈!返到屋企後,就聽太陽媽媽講d親戚的背景,點解移民左去澳洲,點樣係個邊發達...等等,因為太陽哥哥都唔係好了解,我地就好似小朋友聽媽媽講故仔咁,幾好聽呢!


一部冚埋左的nds

,一d特別都冇...



但當無意打開後,見到咁...係咪好開心呢?哈哈!



之前部nds好多game upload完都玩唔到,包括cooking mama 2,屋企其餘兩部都得(http://hk.myblog.yahoo.com/maggie-kkc/article?mid=2412),係我玩開呢部唔得,激死呀;原來係要update張R4,多得Erica教我!呢幾日搵左好多新game,全部都玩到啦,當然包括出左只係兩星期左右的cooking mama 2啦,我宜家努力煮緊餸呢!而呢隻係比小朋友玩的一個BB game,因為全部係低B砌圖、找錯處、考IQ、畫畫等等...到畫畫時,就畫左呢幅低B畫,然後放係檯面...給太陽哥哥的一個小驚喜,見住佢個樣由好驚訝變到笑得好甜呢,仲撲過黎攬住我呢!所以話呢...我氹人都有一手架,哈哈!


沒有留言:

張貼留言