2007年11月25日 星期日

2007-11-25 (Sun) 見證海鮮餐的誕生

今日陪太陽哥哥畫聖誕咭,所以冇出街,我就自得其樂,一氣呵成睇左張小嫻的一本小說,同埋重溫"怪獸公司"呢套迪士尼卡通;因為係青衣城見到d聖誕裝飾麻,我印象中好好笑好好睇架,今次再睇,感覺一樣,好鐘意呀bu,又有感動的地方,總之有喊又有笑啦!



今日另一有意義之作,就係陪太陽媽媽買餸,買餸本身好普通,但對我都算係壯舉,因為係由顯徑行到去海福花園...攰死我了!我都唔知去咁遠既,比人厄左添!不過都算開心之作,因為可以見證今晚海鮮餐既誕生,加上陪太陽媽媽買餸,又氹到佢好開心噃,簡直一舉幾得啦!



呢個街市好多人喎,比起青衣個個勁好多呀!唔通呢度海鮮真係咁新鮮,所以個個都黎?d海鮮真係成排咁掃過去架!



我地揀左瀨尿蝦同蟹,太陽媽媽仲有四隻蟹咁多...夠啦,我驚食唔晒呀!



買埋菜,攪掂!



大功告成,yeah!



回程坐巴士...返到去食下午茶,我鐘意的朱古力味!


食飽就有氣有力...睇野啦...嘩嘩嘩!刀法如神,勁!但好痛咁喎!無眼睇...



真係生猛到暈呀,係咁彈,係咁爬,嚇得我丫~~



登、登、登、登!



哈哈,我要食您啦!死未!同我塊面一樣長架!



今餐好豐富呢!太陽哥哥的聖誕咭亦大勁告成,我梗係勁鐘意啦,因為係用我既idea畫架麻,難得佢又滿意,佢仲話我跟住佢,會越來越有design sense,係咪架?我覺得我一向都有喎,哈哈!好,今餐就當係慶功啦!不過佢跟住又要work on年曆咭了,努力呀!真係好想同大家分享呢張聖誕咭架,但又要好似上次咁,為保神秘感,要忍住,仲有半個月多d就會收到架啦,忍多陣啦!又一次睇住太陽哥哥用手親自起稿,係電腦度加線條,上色,加陰影,一筆一畫,尤如一針一血咁,當中的心血,希望每位朋友都感受到!等住啦~~


今晚的宵夜係每人三個mini cones,唔係太陽爸爸食左兩個,我估我地真係會每人四個食晒成盒架,傻架...但真係好好味,忍唔住口!而我,多了個宵夜,就係睇多次"怪獸公司",因為太陽哥哥要畫聖誕咭唔得閒睇,但佢見我晏晝睇到哈哈大笑,又忍唔住啦...嘻嘻!無所謂,陪佢睇多次啦;我介紹既野,一向唔錯,有taste麻,而佢亦評呢套戲有九十分!so,大家快d都重溫多次啦!


睇完都成一點了,正當熄晒燈訓覺時,先發覺聽朝要著的褲還未熨,太陽哥哥話起身幫我熨,原來佢唔知我係聽日著既,如果唔係實會早d熨左;我梗話唔洗啦,咁凍,又夜了,頂多著第二條;點知佢堅持鬆開我隻手出去著燈開熨斗同我熨褲...我知佢知道我係度冇咩衫褲揀,所以先咁堅持...我已除左眼鐘鏡,睇野唔係咁清楚,朦朦朧朧咁係房望出廳,見住佢既身影,加上熨斗既蒸氣聲,佢咁夜仲起身為我熨褲...個下真係覺得,有佢就夠了...我有我既過去,佢亦有佢既過去,而我同佢因為緣份而走埋一齊,大家擁有既係現在與將來,其實咁,真係已經好足夠了...兩個人的現在與將來,相信對一段關係係最重要的,兩個人一齊為將來而努力,這亦係我所期待的一段...親密關係!


親密關係 - 鄭秀文


我嘆氣了 你都說中了
如數家珍 不多不少
每次(我)想說笑 你早已笑了
默契相通 不可干擾
為我解寂寥 一切紛擾
一經你勸勉 算了
未說的問題 咀角一牽已知曉

我跌痛了 你心也碎了
其中辛酸 彷彿抵消
我要衝線了 你心跳快了
步履彷彿都輕飄飄
愉快的心照 怎算輕佻
想起你我會暗笑
受你的照料 別人怎講亦不緊要

*Ha...像關係親密的戀愛
 Ha...但比戀愛更精彩
 Wo...是超越表面的恩愛
 Ha...沒有別人如此相愛*

我氣餒了 你的信到了
原先抑鬱輕鬆不少
我要的戲票 你早已買了
像約好般 不准騷擾
愉快的心照 怎算輕佻
想起你我會暗笑
受你的照料 別人怎想亦不緊要

REPEAT**

什麼都不愛 如果你不寵愛


沒有留言:

張貼留言