2007年11月23日 星期五

2007-11-23 (Fri) 陪媽咪睇醫生 & 東京鐵塔-我的父親母親

今朝起身後係屋企休息,到大概下午茶時間,太陽哥哥黎接我,今日媽咪要睇醫生,佢都攞左假陪我地;睇醫生前先醫肚,我地去左美麗華""客家好棧"飲左個超抵既下午茶,三個人食到好飽先係八十幾蚊咋,真係超勁爆抵食!


跟住係旺角陪媽咪睇醫生,由四點攪到六點半先完,我nds都玩到冇晒電了,太陽哥哥就係診所訓著左;但媽咪一出黎,精神晒啦,因為佢塊面紅到裂開咁滯,仲見佢眼泛淚光,實係好痛頂啦,我見佢咁痛都好心up,貪靚的代價真係大呀!


之後媽咪返屋企休息,我同太陽哥哥就二人時間,去左睇"我的父親母親",我由月頭就開始期待架啦;不過睇完覺得麻麻地,可能諗住會睇到好激動,但又無,反而好似拖得好長咁,有d悶;但一兩個流眼淚位點都少不免,就好似poster主角拖住媽咪過馬路呢幕,佢話自細個長大後十幾廿年都冇拖過媽咪隻手了,而呢次拖,係同媽咪去醫院的途中,仲係要知道媽咪會係醫院渡過人生最後既階段喎...即係拖媽咪去死咁...好在我咁大個女,出街間唔中都會拖住媽咪的手;但對男仔,相信真係極少,甚至冇,我諗您地要做下啦!另外一幕係主角媽咪知道自己會死,預備左一個盒,叫主角等佢死左先好拆;睇到一個媽咪為自己的死,一方面好唔捨得自己個仔,但另一方面又好平常心咁去面對死亡...見到主角讀媽咪留比佢既信同記事簿時,好感動呀...



睇完戲又去左老地方食上海野!



沒有留言:

張貼留言