2007年11月5日 星期一

2007-11-05 (Mon) 張小嫻 - 男人要的三份禮物

如果大家有記性的話,應該知呢本係我九月去台灣時買的一本書,張小嫻的一本散文新書;我好鐘意張小嫻,屋企有齊晒佢所有的長篇小說;平時我唔會買散文的,但當時見到d插圖好靚,加上看了幾篇都覺得寫得好好,好有同感,又有折,就扑鎚買了!



記得返黎香港,曾去過書店睇下香港有冇呢個版本,so far我未見過,睇黎呢本係台灣版,實在太好了!看完了,要借比Yammy看,我唔係個個都借架,因為驚對方唔好好愛惜我的珍藏,但Yammy係一個細心兼有條理的女孩,我十萬個放心,當然冇問題啦!"妳" 話係咪?哈哈!


係度同大家分享下d插圖啦,真係好靚架!



沒有留言:

張貼留言