2007年11月28日 星期三

2007-11-28 (Wed) 開心晚餐

好耐冇試過weekday一家人係屋企係齊人食飯架啦,因為細妹成日都去kick boxing,難得今日返黎,我地食左餐非常舒服同開心既晚餐;舒服係因為成張餐檯開出黎食,平時我們好求其,有個一角仔都食到架啦!哈哈!


細妹開心到要留低美好時光,我地d碗筷係同一系列架!其實影相我已經算多,但佢係影得仲多過我好多好多架!



飯後興起,一齊去青衣城shopping,媽咪細妹都買左褲,另外買左太陽哥哥之前睇中的西裝褸,由於媽咪一次過比錢,佢話件西裝褸送比太陽哥哥,當聖誕禮物喎,我覺得媽咪好好呀!嘻嘻~~


係去青衣城途中,我用3G打電話比太陽哥哥報到,最攪笑佢講完比左太陽媽媽講,我同太陽媽媽講講下,由於媽咪係我旁邊,我就介紹左我媽咪比太陽媽媽識,佢地都講左幾句,仲話第一次見呀!幾時飲茶呀!好攪笑,兩個都好out-going,so cute!我諗不久既將來,佢地真係要見面啦,可能係下次呢!不過都係過多幾個月先啦,等多d野settle左先!嘻嘻~~


呢個聖誕裝飾背影,我已經影左三次啦!



沒有留言:

張貼留言