2007年11月29日 星期四

2007-11-29 (Thu) 水晶耳環 & 孖寶兄弟萬事夾仔感動事件

幫襯小學同學的網上小生意買下的兩對耳環,好鐘意,好岩我style,仲附有小咭仔寫上心聲!d水晶真係好閃架,睇咭紙反晒光就知啦!Thanks angela!



今日另一感動之作,一定要記低...話說我臨急臨忙想儲齊OK便利店的孖寶兄弟萬事夾仔,手上只得三個,係咁問朋友有冇,一日間,由三個標升到十五個,六個from休,一個from elsa,三個from karen,一個from erica,一個from太陽媽媽,總共十八個,宜家只欠三個咋!好快呀!正所謂"在家靠父母,出外靠朋友",相信我真係人緣好,先咁多朋友錫!嘻嘻~~ 係度要多謝每一位有份捐夾仔比我的朋友!至於個感動之作就係,當知道休有七個比我時已好開心啦,點知到回家冇耐,佢打比我,叫我拎信...原來佢將個七個夾仔親自拎左黎我樓下放左係我信箱呀!!真係開心再開心,超勁爆驚喜,超勁爆感動!!多謝您呀!!其實男仔氹我擺d野係我信箱呢招,我好受架,我真係好冧的!哈哈!比如有時同男朋友嗌交,好想佢會攝d野比我架,開信箱前,先深呼吸一下,再打開,嘩,您話如果入面真係有野,幾開心呀!冇就...好失望囉...休,下次氹女仔教您一招,唔好話佢知擺在野係佢信箱度,到時比佢再早d送到,等佢放工一返到去收信時,一打開信箱,嘩,多到跌晒出黎,相信仲正,真架!嘻嘻!十萬個thanks!


沒有留言:

張貼留言