2007年11月3日 星期六

2007-11-03 (Sat) Happy Saturday

今日一如以往,起身後跟太陽媽媽食早餐,但今日多左三位嘉賓,就係太陽媽媽的麻雀腳!事緣係尋晚返到去後,我都見佢地打緊牌架啦,點知原來打到凌晨兩點,佢地去左黃江揼骨,計劃訓醒飲完茶返黎再戰;但今朝訓醒後唔知食咩,就決定都係返黎樓下食!嘩,勁,我訓覺途中,原來佢地四個做左咁多野,真係好識享受!太陽媽媽好識享受人生同放假的時間,我都想媽咪學下,識多d朋友,咁佢平時就唔洗咁悶啦!而我,都好想過d少奶奶生活,但就唔係打牌,而係shopping & high tea,嘻嘻~~


晏晝陪太陽哥哥去剪髮,又見到太陽哥哥的哥哥,似乎佢幾鐘意我喎,同太陽哥哥講野時就冇表情,同我講野時就四萬咁口,哈哈!仲有係太陽哥哥成個洗頭過程,佢仲坐係我側邊陪我傾計,講nds game,傾得好雀躍!太陽哥哥話同佢哥哥平時冇咩野講,佢話我係度仲好,唔洗唔知講咩;其實我覺得佢哥哥係鐘意同女仔講野多過男仔姐,或者同女仔反而多d話題,又可能,佢做呢個行業的關係掛...令我諗到,人與人之間相處,真係人夾人,其實亦係一種學問!



問埋太陽哥哥的哥哥我地遲d想去izzue買野,上次的收穫咪就係因為佢朋友囉!我地剪髮後就去izzue同IT睇下,太陽哥哥話想買件新裇衫去健的飲宴襯下我,聽都幾心架,攪到我又想買條新裙添,咁不如一齊襯一齊買新啦!嘻嘻~~但暫時真係冇咩睇岩,到時再睇啦!但我又有另一樣收穫,就係一條毛毛背心,想買一件毛毛背心好耐了,可以呢排的天氣著麻,難得睇岩亦價錢合埋,就好快決定了!



仲有一條波點頸巾,我好鐘意波點架,上次已睇中,但天氣還熱,冇咩興致想買,呢幾天一凍,即刻諗起它了!黎到經過一輪掙扎,決定到要咩色時,點知冇貨,訂了下星期,到時再比大家睇啦!多謝太陽哥哥!


另外,太陽哥哥喜歡Royce的朱古力,我就送了這個給他,因為我都想試下係咪真係好食麻!我隨意揀左款佢未試過既,點知...good good good!我個人愛吃朱古力,但唔愛入面太多攪作的那些,本身對nuts既野亦冇興趣,所以偏愛一些簡單的朱古力;好似See's 同Godiva,我就不懂欣賞,佢地比我感覺都係過甜,同好多我唔愛吃的東西係入面,比如nuts、almond等等,呢隻Royce,似乎令我有所選擇了,因為佢d朱古力都係簡簡單單,岩我口味!



之後再特登走去買左馬莎的杏仁餅比媽咪,知媽咪鐘意食呢隻餅十幾廿年了,做女既又點會唔識做!另外買了一款我好鐘意食的馬莎朱古力送比太陽哥哥,大家互相分享下口味麻!



之後約了媽咪琪琪一齊食飯,去左媽咪鐘意的金潮小廚,勁多人,好在媽咪早左黎霸位咋!



飯後行街,見到一隻好大隻的菇時呀,好cute呢!



橫掂時間尚早,又拎住好多野,所以就送媽咪回家放低野,坐下等碌齡,同...太陽哥哥說出口的"我想睇翡翠歌星賀台慶呀!",電視精又黎啦!唔係淨係我講,睇證據啦...太陽哥哥會睇電視睇到笑瞇瞇架,有相為證!仲有細妹話:嘩,唔係您開電視,呢d咁既節目真係無睇好多年!但又真係好攪笑喎!仲叫我同威哥唔好對打nds住,睇左呢part先,真係勁攪笑!我地都pause左走晒去睇!全靠太陽哥哥,我地好耐無試過一家人排排坐一齊睇電視了,有種family之間好sweet好溫馨的感覺呢!



之後去左碌齡,去到比緊賽,等左好耐呀!等時大家係度嘻嘻哈哈,影下相,吹下水,好簡單,但有種friend之間情義的感覺;由初初太陽哥哥的加入,怕怕羞羞,唔敢講野;到宜家同佢地混熟,互相推撞,互駁有味笑話...朋友圈就係咁建立起黎,人與人的溝通,就係咁微妙!


要好好珍惜身邊的人呀!今日好似好感慨咁,其實冇咩特別,可能係呢幾天見返d小學同學,餘奮未消姐!嘻嘻~~ 因為返左屋企先,同妹一齊除左con做四眼妹,影低d"八父"相;玩完又叫太陽哥哥試下,好攪笑,原來,佢戴左眼鏡望去都幾似佢哥哥喎,佢大叫"大穫呀!!",哈哈!



沒有留言:

張貼留言