2007年11月11日 星期日

2007-11-11 (Sun) BBQ 暨 JIMMY & YAMMY 生日慶祝

今日我地慶祝 JIMMY同YAMMY既生日,原本仲有OLIVIA架,可惜佢病左黎唔到,不過我地都會將禮物轉交比佢既,希望佢快d好返啦!講返今日,原本BEN有車架,所以我地先揀去BBQ,可惜佢架車因事入廠,而玩得既佢,又繼續一齊join埋我地,所以連埋太陽哥哥,今日多左兩個圈外人!


我地去左太陽哥哥提議兼佢上星期去過的西貢自助燒烤場,禮物我一早買定啦,其餘的細心arrangement,多得ELSA攪掂咋!Thanks sweet heart!



去到有個小型賽車場同騎馬場,有個好得意的鬼妹係度玩緊,仲有大細馬架;雖然好好玩咁,但礙於動作有d突兀,我地都冇人玩呀!



一坐低就收到elsa愛心禮物,我早兩日都提過了,特登託朋友係機場搵比我的珍寶珠電話繩,只係得個一毫子咁大架咋,細細粒,好cute!我亦將預備好的小禮物回敬返去啦!正所謂,您又氹下我,我又氹下您,咁就齊齊開心啦!Thanks sweet heart again!



呢度有厚多士燒,燒過咁多次野食,我都係第一次見,仲係好評如潮添!



跟太陽哥哥合照,係咪全身都好襯呢?嘻嘻!



仲有兩位圈外人合照,哈哈!



神秘環節:秘密蛋糕加每人一支花!我仲有個即場爆肚的魔術環節,雖然好低B,但旨在氹大家開心,我又有咩所謂呢?最緊要兩位壽星仔女都開心,何況我都覺得佢地幾surprise架!大家睇片啦:







影返張齊整大合照先~~



跟住有圈內人合照同圈外人合照



再有輪流跟壽星仔女的單人照,大家放心喎,有我係度,咩照種類都唔會漏,包您滿意兼樂而忘返,最重要留低晒所有happy moments!



分蛋糕,人人有份~~



四個男人都有一個墟的,仲要係唔企一次添!好friend咁喎~~



四個女仔都唔少得要影返張相先啦,原來今日係四男四女架!"發"個人,好意頭!



elsa請大家食台灣手信,係衛生巾棉花糖,我地即刻燒黎食呀!好有彈性喎~~


黎多張大合照,今日既活動就劃上完滿既句號啦!今日係jimmy既正日生日,我地仲約左佢,四年後的今日佢既生日,即係2011年11月11日,六條一,我地由上午1111,玩到夜晚1111,唔知成唔成行呢?哈哈!不過好似係閒日黎喎...


最後係yammy派發日本手信時間,佢好比手機,自製左好似明信片既相,寫低左一d說話比各位朋友,真係好有心意!d相好有料到,真係激似postcard水準!仲有愛心襪子,著住佢,實會諗起您咁暖笠笠的心意!多謝妳呀!



jimmy今日仲係我地既柴可夫,我要拎返上星期訂的頸巾,所以返左沙田citysuper,有相睇啦,靚嗎?多謝太陽哥哥~~



返到去,可能今日太開心了,胃口冇好飽的感覺,仲買左甜品外賣,名為"荔枝金露",正呀!自拍範圍有限,影唔晒添,唯有黎個近shot啦!



最後,要多謝ben,冇車都肯黎陪我地玩,仲唔mind單獨同我d朋友一齊黎同一齊走,真係要比個服字您,果然夠sociable!thanks!


唔少得要多謝太陽哥哥,每年的十一十二月既星期六日,係佢畫xmas card的黃金時間,佢放棄左之餘,又唔怕悶咁黎陪我、take care我同燒野比我食!Thanks baby!^^


沒有留言:

張貼留言