2007年11月10日 星期六

2007-11-10 (Sat) "特別"星期六

今日太陽媽媽、太陽哥哥同我要做一樣特別事情,用"特別"呢個字,係因為我咁大個女都係第一次做呢樣野架咋;對佢地,應該用"重要"事情啦,因為係太陽媽媽搵的,哈哈!其實我都係最後一個知,因為佢地一早約晒,我係尋日先收到通知;其實之前都講過,只係諗住都係得個講字,未有"耐",點知咁快就約左,真係冇諗過;太陽媽媽話要初一或者十五先去得,原來係咁,因為一個月的星期六日都未必撞正架,唔怪之咁急...就係去以下呢個地方喇...上去只係比左d基本資料,要一個星期後先知詳細野;詳情唔講住啦,因為我想保持輕鬆的心情去面對,加上時間問題,因為我只愛下半年度;同埋有d突如其來,我仲係未去到一個好實在的階段麻!



跟住原本想睇戲,但時間唔岩,我地今日又冇約人食飯,就決定返屋企,咁太陽哥哥就可以畫佢的聖誕咭,我就繼續上網、打nds同訓覺

!經過幾個小時的努力,太陽哥哥終於完成了今年聖誕咭的手稿;話過秘密比大家知,佢今年張聖誕咭係我既idea黎架,為左鳴謝我,到時仲會...係度賣個關子先啦,其實我好想比個手稿大家睇架,不過驚到時您地收到唔夠驚喜,唯有要大家忍多一個月先,到時密切留意啦!


晚飯去左樓下食車仔麵,之後去碌齡!



今日我地都算狀態大勇,我兩局都win隊際,而第二局值得一提係太陽哥哥的三個全中,簡稱turkey,帶高左好多分!仲有係我地一家三口加呀健vs一休加大條道理佬加六個二,佢地一睇牌面,以為我地輸硬,其實我自己都係...哈哈!點知...憑住我地堅毅同不屈不朽的精神,最終win左!哈哈哈哈!



沒有留言:

張貼留言