2007年11月1日 星期四

2007-11-01 (Thu) 襯到爆的母女電話繩

兩條電話繩係咪好襯呢?媽咪見到我個條覺得得意,一句想要,我即刻班返條送比佢,開心死佢!



今日媽咪聽住歌咁返黎,我就叫佢借個電話黎影張相,點知有個驚人發現!就係我見到佢竟然聽緊"Way Back Into Love"!!點解點解?點解我媽咪咁型架?我拿拿林問佢:邊個介紹您知呢隻歌?佢話:上網睇到,咩k歌情人(我一聽,以為佢聽緊品冠&梁靜茹版,因品冠隻新碟叫k歌xx),仲有戲麻,咩一個作家同一個園丁既故事囉!我話:下,您咁都知?講講下,發覺佢連套戲都睇埋,係download落黎係電腦度睇架,佢話睇到咩十大好戲之選咪睇囉...k歌情人原來係套戲名,我估係大陸譯名,因為香港叫"冧歌有情人"架麻,誤會晒...咦...咁佢聽緊個版本...會唔會係...我即係開黎聽...嘩!係Hugh Grant個版本!一個字,"服"!


咁既事發生係我媽咪身上,真係難以想像...估唔到我媽咪咁IN咁型,戲又睇埋,連歌都download埋,仲要係原裝!因為近期plug緊的"Way Back Into Love",好多人只知係品冠同梁靜茹唱,唔知其實原裝係今年二月情人節上映的"冧歌有情人"入面既主題曲!記得我個時睇完覺得套戲超正,之後仲癲左咁上網搵首歌,幾經辛苦先搵埋碟入面其他我都鐘意既歌,包括hugh grant獨唱既"Don't write me off" "Dance With Me Tonight" "POP! Goes My Heart"!係度同大家重溫一下當時既心情,因為我真係好愛套戲同首主題曲!至於隻soundtrack,我 ftp度有架,大家亦可去download! 

http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=390


http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=2691


沒有留言:

張貼留言