2007年11月1日 星期四

2007-11-01 (Thu) Dinner @ 上海坊

今日太陽媽媽放工後係旺角剝智慧齒,我地就出左去食飯,叫左個嫰雞煨麵、雲吞雞同小籠包!太陽媽媽真係勁,塊面朣左都照食到,我問佢唔痛咩,原來佢話麻醉藥仲未散,要趁機食飽先,真係攪笑!但就要戒辣,對於又係無辣無歡的我,食唔到辣的滋味真係好難頂架,如果係我,實唔想食呀!我仲問太陽媽媽隻牙呢?佢話咁肉酸,要黎做乜呀?我話送比太陽哥哥囉!嘻嘻~~因為...



但諗返上年我剝智慧齒後,都唔洗戒辣,唔洗咁慘;隻智慧齒仲洗乾淨儲起左!講起都掛住,比大家回味下啦(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=30),哈哈,勁變態!記得就係個時剝完後洗乾淨,我就叫太陽哥哥瞇埋眼攤開手,我送d野比佢,跟住就擺左係佢手度嚇佢啦!笑死!


 


 


沒有留言:

張貼留言