2007年11月6日 星期二

2007-11-06 (Tue) 15個月紀念日 ^___^

今日係同太陽哥哥拍拖十五個月紀念日,梗係開心啦,又一個月啦,好快好快又再一個月一個月,咁就...嘻嘻~~ 下個月仲係聖誕,再下下個月我地又去北海道,下下下個月仲係生日新年兼情人節...嘩!好迫好full呀,所以,有個日子...真係唔好揀呢幾個月,回唔到氣呀!(您明唔明呀baby?^^) 好期待呀,十一月快d過啦!我同太陽哥哥過左兩個summer、兩個中秋、兩個國慶、兩個太陽媽咪生日...黎緊係同佢一齊過的第二個冬天啦,下個月亦係第二個christmas;由一變二,感覺幾特別,會唔捨得一,但又好開心二的來臨,因為咁就證明我地感情與日俱增,下次就會三,跟住四,一路咁儲落去喇!太陽哥哥已經好心急咁問我想要咩聖誕禮物啦,其實,只要您一路錫到我燶就可以了,當然,禮物呢家野,又唔會"駒",亦唔會嫌多啦,哈哈!


為慶祝我地一齊十五個月,我地放棄左太陽媽媽的撚手小菜,過了二人世界,去左yammy早前去過的charlie brown cafe,因為個度好靜好少人,仲好靚添,咁就可以影好多相留住呢個happy day啦!


呢個係餐廳正門,沿住樓梯上就得架啦,樓梯周圍已有好多好吸引的裝飾!



上去到,由二人世界變了六人世界了,因為撞到了...yammy本人同其他同事!哈哈,真係有緣!我地兩張檯係正隔離,一來係梳化區好舒服,二來有隻大公仔方便影相,三來係可以有二人世界的享受,亦有六人世界的熱鬧,四來仲可以互相影相呢,真係一舉四得!



一搵左位後我就係咁影相,係咁影係咁影,比太陽哥哥催左好多次先肯食野呢!



好靚的天花板,好難影到人板合一架!



買完食物後每張檯都會比個stand您,食物會為您逢上,好得意,成個VIP咁!


我地叫左一個湯、兩客意粉、一客雞翼;兩個意粉都好好味,係黑松露意粉淡左d,但d菇菇好好味,加返分!黑松露意粉仲係我同太陽哥哥異口同聲咁一齊揀出黎架,真係夾到暈左!嘻嘻~~ 芝士長通粉好重芝士味,正!(elsa實勁鐘意!您睇我,我有掛住您架!)雞翼去晒骨咁滯,啖啖肉,very good!



等食物時,又繼續影;食物黎到,仲要拎住影,碗湯真架!飲杯~~ 就黎激死太陽哥哥啦!哈哈~~



多得有yammy係度,我同太陽哥哥又可以影到好多合照呀!yammy仲依足我指示又琴高又趷低咁幫我地影相,多謝您呀!天花板張合照我好鐘意呢!



點少得同攝影師影相呢!



好靚的嘜頭甜品~~



呢度真係咩都係有characters架,周圍的裝飾啦、餐具檯凳啦、廁所啦...十萬個鐘意!



廁所內外



檯面,差唔多影晒咁多個characters架啦!


仲有snoopy電影不停為您播放,連個牆紙都好攪笑,排排坐睇電影,好小朋友世界feel!



食完玩完影完相後,由於消耗了太多體力,出晒名nice guy既jimmy sen請我地食desserts呀!抵錫!多謝!



返到太陽哥哥屋企,發現有三個飯盒!原來除左我同太陽哥哥的twins lunch box外,仲有太陽媽媽架,三胞胎...哈哈!好有family feel,因為媽咪唔洗返工,我咁大個女,都未試過同自己媽咪一齊帶飯架,今次咁既場面,第一次見到,好溫馨呢!雖然今晚放棄左太陽媽媽的撚手小菜,但佢原來自動咁幫我帶飯,真係好錫我呀!我一路企係佢後面睇佢裝飯盒,佢仲問我平時咁裝比我,夠唔夠飽呀?夠唔夠餸呀?我話咁大盒,夠有突啦!佢對我咁好,咁錫我,真係好想係後面攬住佢!攬太陽媽媽,太陽哥哥唔會呷醋既,哈哈!我仲知有時唔夠餸,太陽媽咪只裝比我地,自己唔帶架!真切體會到天下父母心的道理,感動...


其實太陽媽媽成日驚我冇飯食架,有次佢知媽咪打波唔煮飯,佢叫我做咩唔同佢講,下次記得講,咁佢就煮比我食,叫我放工約埋佢一齊返屋企,係屋企等太陽哥哥,佢要開OT我地就食先...聽到咁都知錫到我暈啦!不過正如我講過,人夾人,相信我對人好,人地自然對您好同錫您啦!太陽哥哥講過,太陽媽媽覺得我成日笑,好開心(雖然傻傻地!哈哈!)但好過成日苦瓜乾咁喎,郁d就發脾氣,係人面前黑口黑面,唔識做唔比面人唔識大體囉!Yeah~~ 連太陽哥哥的哥哥都話我咩都鐘意笑一餐,係又笑,唔係又笑,就係佢比我既comment!Yeah again~~



沒有留言:

張貼留言