2007年11月24日 星期六

2007-11-24 (Sat) Tony Master 畢業相 (with Tracy) & "真的想飛你"

今日約左幾位小學同學影Tony Master畢業相,地點係我地既成長地 - 青衣,我地揀左"青衣公園",有意義得黎又唔洗去咁遠,因為我隻腳仲未好返,唔想去咁遠呀,哈哈!不過為左比面Tony同尊重今天呢個大日子,我都忍住痛穿上長靴,靚靚麻!雖然著時有d痛,同因為腫的緣故著得好緊,但我知都係兩三個鐘,頂得住既!原來呢度有多人影相架,可能多花草樹木,仲有瀑布架!



原本呢度係個湖定係瀑布,不過工程進行中!




呢個景點好有意義,因為後面就係我地既小學同校,我地大個仔大個女了!



係呢度,我地開始玩自拍,由於剛開始玩,大家掌握唔到究竟幾時影個下呢?攪到笑料百出!



好鐘意呢度張大合照,pose雖然老土d,但大家的友誼盡在相中!呢條小梯階影相一流呀!



又係自拍時間,已練習過囉喎,仲係咁亂唔得一致既!那又如何?最緊要每個人面上真摯燦爛既笑容麻!



扮蝙蝠?但您對翼爆左汰喎老友!哈哈!



呢個pose當然係盞鬼既我諗出黎架啦!嘻嘻~~



影完青衣公園,我地慢慢行去青衣城,不忘係聖誕飾物前留倩影!著住件畢業袍係咁多人既商場入面行,您係得既!



老實說,青衣城每年的聖誕佈置都好揼本,唔知係咪因為呢個商場搵到錢呢?每年都係d名牌公仔,我覺得好值得大家黎影返幾張相架!



跟住去左海旁,一有空隙時間,我都成機同Tracy影張合照架,哈哈!



不少得又係自拍時間,開始熟習了,大家d pose越來越有型呢!



Tony越玩越癲,開始進入失常狀態!可能同我地一齊太開心了,佢拎住腳架尾隊高個相機,由高處影落黎,笑死人啦!但咁既方法影到我地全身,又幾得意喎!




畢業了!人地拋畢業帽,您就自己成個拋起!哈哈!



最後由三位男士擺出passing out pose,為今日之拍照時間劃上句號!



之後我地去左飲野,太陽哥哥就黎到見下佢地同接我,其實之前全部都見過晒架啦,只係Carol未見過,我就"以呢個係Jacky未婚妻"同太陽哥哥介紹Carol,點知佢兩個好怕羞話唔慣呀,仲講笑問我:咁呢個係咪您未婚夫呢?係我答"梗係未係時",太陽哥哥竟然同一時間搶答話:"係呀係呀!"Jacky即刻豎起手指公話佢:掂呀!勇呀!之後太陽哥哥去左買戲飛...佢地唔見左佢,就係咁問,未婚夫呢?太陽呢?呢兩個稱呼,就係我班小學同學對太陽哥哥的叫法喇!哈哈!


最唔捨得的時間終於來到,Tracy夠鐘返上屋企執行李了...我地就係度say goodbye,唔知下次幾時先見了...呢個月過得好快,好開心,佢陪我渡過左好多晚媽咪打波唔煮飯的日子,佢宜家要走真係好唔慣呀!今次真係要到我講:祝妳一路順風,永遠成功;仲要身體健康,一路平安!(太陽哥哥教的!)


之後我同太陽哥哥去左意粉屋食下午茶~~



咁靚既聖誕裝飾,點會漏左唔同佢影呢!有冇發覺最後個張換左衫呢?因為我地未夠鐘睇戲,食完野就返去換衫,因為我隻腳要休息啦,順便買埋野食比媽咪,氹到佢幾開心呢!



我地去睇"真的想飛您",好好笑呀!其實當笑片就幾好笑,但諗真其實都幾反面教材,大家唔好學呀!

http://www.heartbreakkidmovie.com/

跟住去長發食宵夜,好遺憾今日冇車仔檔,只係得盒仔野食,冇左個墟冚場面,頓時失晒色呀;後來仲走鬼,我係咁等d警察走,因為我仲等住買雞翼尖架,點知...等到三四架巴士走佢地都仲堅持死守,激死!唯有放棄返屋企啦,但真係好想食呀,好在太陽哥哥買左上星期已食晒既mini cones比我咋,返到去見到開心晒!


沒有留言:

張貼留言