2007年11月15日 星期四

2007-11-15 (Thu) Dinner @ 小巴黎 (with Tracy)

Tracy十二天歐洲之旅完結,尋晚先返到,今日即刻比我拉出黎食飯啦!梗係啦,要見多d,唔係又要"助底"等半年了!今日有肯Tony都join到,我用"扒王之王"嚇佢,迫佢諗下食咩好,呢招果然湊效,佢有好多建議,但礙於方便晏dJacky join我地飲野,都係唔出咁遠,去左路得圍之小巴黎!


我地叫左好多野食,最終食唔晒呀!今餐Tony請的,多謝老細!嘻嘻~~ Tony呢個朋友好好,好肯為朋友的,自己幾攰都好,都願意抽空陪我地癲;又成日比我地糟質同取笑;仲成日要佢好耐心的幫我地影相同被我地玩!係度加您十分十分十分共三十分啦!哈哈!不過佢都知我地只係玩樂成份,所以我地次次食飯都笑聲不斷,好開心架!


跟住返仙跡岩飲野,jacky join埋,難得的四人組再聚首,當然要狂影相啦!



Tony意圖錫Jacky,被人bear呀,有相為證,形成一張有趣的連環圖!



兩位開心果



十幾個小學同學當中,咁多年我地四個係最friend最親密的,每次Tracy返黎,大聚會頂多攪到一次,其餘時間都係我地四個自己玩、周圍去咁;最開心有一兩次Tracy返黎我地玩得好密,今日未玩完已約定後日咁,通宵楂車上大霧山睇瑩火蟲啦、爬上車頂影相啦、吼佢地訓覺擺晒d筲箕鑊鏟係佢地身上影佢地相啦、去長洲張保仔探險啦、去大澳郊遊啦、一齊請假去tea buffet啦、跑馬地食翅啦、返小學啦、唱通宵k啦、係海旁傾通宵啦、玩pictionary玩到畫花面貓啦...宜家諗起都會會心微笑,真係好深印象,我地咁深既感情,就係咁慢慢建立起黎,大家一定係對方心中有一定的份量,呢份感情,真係好真摯同難得,所有我係會好好珍惜您地架!(您地睇到唔好喊呀!hehe~~)


但宜家各有各忙,尤其jacky又要返大陸做野,放假變相要陪下女朋友,我地一齊玩的時間少了好多,通常只得tony陪我地!真係好懷念以前,但放心,開心的回憶我會將佢好好收埋,間唔中拎出黎回味架!所以宜家難得有瘋狂四人組聚首既機會,真係要好好珍惜呀!


今日咁難得的重聚,jacky向我地宣佈了一個大消息,佢既事,就等於我地四個既事啦,tracy亦已答應係2009年1月5日,一定會返黎見證佢咁重要的踏入人生另一階段的時刻,到時一定好感動呢(諗起已經眼濕濕了~~)!真係好戥 jacky開心呀,係度恭喜佢先!我亦有可能係佢選求婚介指度出d綿力呢,希望幫到佢啦!幾時到我呢?我講過,到我個日,我一定要Tracy陪住我出嫁架,佢已經叮囑我要比定期佢返去請假啦,正傻豬!放心啦,咁重要的日子,我會第一時間通知妳,不過未有"耐"呀!哈哈~~



Tracy給我的手信,我會放係書檯放文具,謝謝妳的心意!



沒有留言:

張貼留言