2007年11月21日 星期三

2007-11-21 (Wed) 大肚媽媽again

又係大肚媽媽,呢次見佢著淺色衫,睇到個肚有幾大啦!佢下星期開始放產假啦,見埋佢呢幾日咋!呢位大肚媽媽真係陀住BB都咁靚,我見好多都變得又肥又醜樣架!唔通真係陀女會變靚d,陀仔先會變醜樣d?我開始信呢!



放工返去見到媽咪有晒"架餐"咁係廚房,哦...原來整左焗鹽焗雞,好prof 呀!我媽咪煮野食宜係好勁架,好多人都好羨慕,平時係公司好多人眼甘甘望住我個飯盒架!嘻嘻~~ elsa應該最鐘意食媽咪的糯米飯,仲有各同事都鐘意的甜品...等等,其實您地有興趣都可上黎我屋企食飯架,不過只for close friends only!哈哈!



沒有留言:

張貼留言