2007年11月9日 星期五

2007-11-09 (Fri) Dinner @ 金不換

今日下晏放假,陪媽咪睇醫生,先係泰妃雞醫肚,食左至愛既海南雞飯同叫左碗粉share,正!所以要擺返個大哥手勢!哈哈!



之後行教協,買左好多零食,媽咪送比乖女食架!其中一份係某人既神秘禮物呢!呢個人好錫我,偷偷叫人係機場買左個我地係網上嫌貴的珍寶珠電話繩比我,因為呢個款係市面扭蛋機冇架,全港只係機場有得買,一係網上bid!咁錫我,我又點會唔氹返您呢!正如我成日都講,人夾人,您對人好,人地實對返您好;所以,您對我好,我實雙倍奉還,呢個亦係我一路對朋友既宗旨黎架!所以,我咁多人錫囉!嘻嘻!不過您對我衰,我都一定雙倍奉還架,小心!哈哈!



睇完醫生後仲有時間,就請媽咪去滿記食甜品,試左個新出的杏仁蛋白,一般咋,我以為係杏仁燉蛋白,點知好水,似乎係杏仁糊溝d蛋白花...咁既質素要$32客,太貴了,唔抵!



之後去左鰂魚涌接太陽哥哥放工,因為約左佢朋友呀仔同Hazel去銅鑼灣食飯!約左好耐了,因為佢地好想睇我地台灣d相,十分咪係佢地介紹我地必去既地方囉!個日的行程的確令人難忘,因為放左孔明燈同見到彩虹麻!(大家可去呢度回味下:http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=2237


我地去左金不換食泰國野,我既favourite!未見過的係客名為蛋網金邊粉,打開後幾特別!



成整飯我地互相分享左好多旅行相片,因呀仔夫婦剛去完蘇梅島;而佢地上次去十分係冇放孔明燈架,所以佢地睇到我地既短片都好有新鮮感!Hazel仲因為太陽哥哥超誇既衝去攞相機動作笑到癲晒咁,話佢好似火燭要走路咁!哈哈!真係笑死人!大家又可回味下:http://video.yahoo.com/video/play?vid=1198287 


呢餐飯食左兩個幾鐘,因為佢地睇埋我相機現有的相,有迪士尼halloween、平時碌齡相、前日charlie brown cafe等等...有成百幾張相架,Hazel亦好有興趣同心機睇,因為佢好羨慕太陽哥哥係台灣為我佈置的蠟光中秋夜,同煮野比我食呢!仲笑太陽哥哥繼迪士尼後又一杰作,話說今年我生日book迪士尼酒店,係呀仔朋友幫手既,而呀仔朋友見到太陽哥哥一抽二"能"去迪士尼搵佢,就爆左比呀仔知,呀仔就爆左比佢老婆知;一傳十,十傳百,原來男人都係好鬼八架,大家小心!哈哈!我就笑太陽哥哥呢件事來本已被傳到街知巷聞,哈哈!原來,呀仔係唔會做呢d野氹Hazel架,所以,我好開心,因為好威好有face呢,哈哈!呢餐飯食得好開心呀!


呀仔好好咁幫我同太陽哥哥影相,仲玩effect呢!



之後經過time square,見到個展覽,可惜粒珠係唔會碌比路人睇!



三個人睇到聚精會神既樣子,大家亦可認識下呀仔同佢老婆喇,好靚女架!



沒有留言:

張貼留言