2007年11月20日 星期二

2007-11-20 (Tue) Tony生日晚飯 & 尖沙咀聖誕裝飾 (with Tracy)

今日為慶祝Tony尋日的生日,我地去左尖沙咀滬江飯店食上海菜!



叫左咩餸,我諗大家睇相就一清二楚啦,真係難為了Tony,成日要滿足我地影相既要求,望住d餸有得睇冇得食,流晒口水,哈哈!算啦,都唔係成日係咁,我地會加您好多分架!嘻嘻~~ 都係過埋今個星期姐,Tracy走後您可休息一排啦!



特別環節係我地為Tony預備左個小驚喜,就係...



我地仲問侍應拎左蠟燭,扮去廁所跟住捧出黎架,見到佢都幾驚喜同開心,雖然男仔要含蓄d,但我估佢應該幾感動既,有小學同學一齊慶祝喎!可惜四人組變了三人組,今日...有呢個小遺憾啦!



壽星仔影完,我都要扮壽星女捧住影張先!



食到咁飽,我地想運動下,就去海旁散步,點知意外發現原來已經開始有聖誕裝飾了,仲有好多遊客同人呢!我亦不忘試下用相機影下夜景先,仲用了闊瑩幕,大家覺得點呢?



原來尖沙咀開左sogo,我都唔知添!



海港城的聖誕裝飾,以好多的閃閃星星為主題,人人行過都變得好閃呀!大家先睹為快啦!



唔少得既梗係拍照留念啦,又要多謝Tony既耐性,影到咁多冇閒人既相,其實當時個度勁多人架!



X唔係超人呀,係Xmas意思呀,咪誤會!^^



睇怕呢次係唯一可以同Tracy影低咁有christmas節日氣氛的機會,因為佢星期六就走啦,而佢都極少係香港過聖誕既;影左就當一齊過左架啦,雖然下個月您同唔到我地過聖誕,就算分隔咁遠,我都實記得有您呢個朋友架,一切在心中...快d再返黎呀!!


沒有留言:

張貼留言