2007年11月7日 星期三

2007-11-07 (Wed) 估您唔到的surprise!

太陽哥哥平時會幫我包飯盒,今日亦唔例外,我通常返到公司拆開膠袋跟住雪飯盒,今日亦一樣,當拆完正準備將膠袋丟落垃圾筒之際,見到手指頭同手指邊黑晒既,個膠袋咩蚊攪到我咁呀?一打開黎睇....登、登、登、登!



真係估佢唔到,不過梗係開心啦,仲好冧添!我仲即刻拎返入office,盡量還原返原本形狀,我諗還原到七八成啦,其實唔仔細望,真係無為意,我只係以為一個有花紋的膠袋,好在未丟落垃圾筒咋!之後打比太陽哥哥笑佢,佢話呢個任務好艱巨架,要吼我沖涼先做到,又要快畫,又要驚我出黎,畫到心慌慌,哈哈!



多謝太陽哥哥的驚喜,生活中要keep住有情趣,先可以甜蜜落去,無論對情人、朋友,甚至家人,要您氹下我,我氹下您,關係先更好!至於我同太陽哥哥,慶幸我地仲係熱戀階段,成日都鐘意氹對方,成日都掛住對方!至於對朋友,我鐘意用把口氹佢地,啲gag都ok令佢地笑到幾開心架,有時笑到肚痛添!嘻嘻~~ 我希望,所有朋友同我一齊時,都做到佢地既開心果,令佢地嘻嘻哈哈,好開心,好快慰,笑聲不斷,忘記晒煩惱既!



沒有留言:

張貼留言