2007年11月18日 星期日

2007-11-18 (Sun) OK便利店之孖寶兄弟

OK便利店推出緊孖寶兄弟,大家都應該知道啦!上星期換唔到黃色紙巾,呢幾日太陽哥哥幫我吼到啦,yeah!但係...唔捨得拆黎用,哈哈!有多餘的萬事夾夾,大家請留比我丫!唔該晒!



今日沒有出街,因為太陽媽媽下廚,仲特登去九龍城買"司蛤"比我地食啦!仲有個辣椒雞好好食呀!點解有兩碟?因為一碟係我同太陽媽媽,我地好夾地鐘意勁超辣;另外個碟就係超微辣,係太陽哥哥同太陽爸爸既!


宵夜點品係mini cones,除mini poppers外,呢個係我另一至愛,細細個好cute好得意,加上同mini poppers一樣,全盒都係朱古力味道,唔洗被迫溝d雲呢嗱味,我鐘意!呢款雪糕我估其實係出比BB仔食既,細細個,唔洗咁易食到咳麻!我地當然唔夠喉,每人都要食兩個至夠!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言