2009年7月27日 星期一

2009-07-27 (Mon) 隱世神醫?! & 洗衣機攪掂左喇!!


威哥上星期去camp時挍柴,兩隻腳都受左傷,負傷回家...跟住由星期五開始,連續睇左三日跌打,醫師話好轉後可隔日或者再疏d去覆診;其實呢個醫師,係威哥突破班朋友介紹架,佢被形容為"隱世神醫",因為佢冇牌,但又醫人好勁;威哥同媽咪就決定去試一試,不過衰在就無得claim保險喇!


weekend我見得閒,都跟左威哥同媽咪去左一次,見識下呢位隱世神醫;診金雖然二百元一次,唔算平亦唔算貴,但見識完成個過程後,我反而覺得抵!因為醫師足足幫威哥按足一個鐘,親自上場,下下有力,下下到肉,絕無花巧,我見醫師自己都按到出汗!




另外,醫師都好專業咁,每做完一部份,都叫威哥做返一d動作,觀察下邊部份未按得夠、睇下受傷有冇好轉、又或者睇下威哥仲有咩其他問題咁!


呢部份好好笑,醫師叫威哥踎低,睇下佢對腳用力到咩地步,點知威哥又唔夠力,成日訓左落地,最後醫師叫威哥抓住張櫈借力,好爆笑!




其實只係對腳挍柴受傷,但醫師話威哥整個人成條筋其實已傷左,所以威哥係全身全腳咁睇同埋按,咁樣變相好似好物超所值咁!最重要係,威哥敷左兩劑已經覺得好左好多,頭個兩日係行唔到要搭的士,第三日已經可以搭巴士+行路啦,睇黎呢位醫師係堅掂!


一掂到d敏感部位,威哥就係度狂忍笑!哈哈~~



最後敷上呢兜勁似屎既藥... 




另外,今日放工約左人睇洗衣機,真係唔該晒Monica既盡心盡力幫忙,真係好熱心,攪到我勁唔好意思...Monica個師傅好勁好叻呀,幫我駁返好d喉,無漏電啦,宜家可以好安全咁用啦!



即刻洗左機香噴噴既衫,Yeah~~



用埋同諾諾一樣味道既chicco BB 柔順劑,好香呀~~



沒有留言:

張貼留言