2009年7月19日 星期日

2009-07-19 (Sun) 打風日


八號風球係半夜發生,真係唔抵!我同太陽哥哥尋晚仲估今日佢應該開唔到工,仲以為佢今日可以陪下我;碌齡班朋友亦約好今日打風上黎我度打牌同玩下咁...點知今朝好早就落波,太陽哥哥要扑去開工,我就空歡喜一場...


全日都冇咩特別,係屋企休息下啦,都未好返晒,冇發燒啦,只係一食野都會痾;尋日咁,食完早+午餐,痾左三次;食完晚飯又係痾左三次,仲要係太陽哥哥係廳都聽到我係廁所痾個下既聲,勁!好丫,醫生話痾多d好呀,雖然痾個下少少辛苦,但都係一下啫,哈哈!仲笑得出?梗係啦,輕左三磅喎,唔開心就假!哈哈~~


朋友們大約四點黎到我屋企,算係我同太陽哥哥第一次接待佢地啦!



子元BB都有黎,我就拎d玩具比佢玩!咁大盒玩具,拎唔拎得起呀?



踢波波~~




點解咁多BB鍾意玩我部電話架?!



子元BB實在精力過盛,放佢係兜入面就唔洗"看"得咁辛苦!哈哈~~




牌局進行中~~我冇野做架,同休數手指囉,又研究下部新電視咁;兩個人玩左舖大富翁啤牌,邊玩邊等太陽哥哥返黎,仲有明記同女朋友都黎緊!




健好似好鍾意我本結婚相簿咁喎,傾計時都攬到實一實!哈哈~~



睇打機時又係攬到實一實~~




子元BB係房訓得好冧,我地打完牌佢都未識醒,耐到佢呀爸呀媽都難以相信覺得奇!梗係啦,用我我冚過既被喎,仲私人開住冷氣服侍佢一個B喎~~




中途食飯,最就腳梗係樓下冬菇亭啦,方便飯後再戰麻!我地好醒咁六點就黎食,唔怕無位,早d死完又可早d返去玩,唔洗玩咁夜!




今餐我開始食返"人"既食物啦,不過主要都係個四碟素菜,好在非洲係食齋先叫左咁多菜,唔係我都唔敢點食~~



蠔仔粥,今日真係一d意欲都冇,有陰影...休臂大口,清埋個粥!




完飯返去,佢地打左陣牌,跟住想多d人參與,我地就改開賭局,玩左魚蝦蟹、大細、21點,每人輪住做三舖莊,好好玩呀!




沒有留言:

張貼留言