2009年7月22日 星期三

2009-07-22 (Wed) 媽媽的愛心驚喜


忙完PT返到屋企,打開雪櫃,收到媽媽的愛心驚喜...




係北海道牛奶布丁呀,一定係留比我同太陽哥哥一人一個啦!
連續返左兩晚PT,拖著疲憊的身驅回家,收到呢個驚喜,簡直係甜到入心入肺啦!




另外,今日Elsa買左好多蛋糕比我地PT同事食呀,真有心!




係崇光的Stick Stick's~~



為食的我,食左芒果tart同朱古力蛋糕,好好味呀!
今日PT成十一點先放工,好在有美味蛋糕頂住,唔係實餓壞我個胃呀!




今日書展第一天,我呢個小馬迷好快已買到小馬最新個兩本低能書啦!
勁開心呀,不過好快就睇完旅行個本啦!
希望會買得返個PE袋啦~~



隨書附送的門牌:




沒有留言:

張貼留言