2009年7月9日 星期四

2009-07-09 (Thu) 與諾諾@新城市廣埸.變型金剛


今日夜晚因為約左太陽哥哥d朋友八點係新城市廣場食飯+睇戲,中間有段時間,即刻諗起爭取時間見下諾諾!原本諗住去諾諾屋企玩下,但諾諾平日都需要出街消耗下體力咁,我地就決定去新城市廣場shopping同去library喇!


經過snoopy land,我同諾諾未一齊去過,就入去行個圈同影下相!諾諾好似黎慣咁,一見snoopy就叫dog,但表姐話從黎冇教過佢snoopy係狗黎架,咁點解佢會知snoopy係dog呢?攪笑~~




諾諾同snoopy好friend咁,一行埋去就搭住snoopy,仲企定定比我地影相!



同恩恩一齊影~~




影完呢張好攪笑,諾諾落唔到黎,同我地講"地地"求救~~




之後我地去好益智既地方 - 圖書館!




睇諾諾睇書睇得幾認真~~




仲係度數貓貓,雖然諾諾識得數one-ten in english,但佢似乎仲未學識數野,數多左好多隻貓貓呢!哈哈~~




自己去揀書書~~




讀書習慣真係要從小就培養小朋友,諾諾真係好鍾意read books呢!




兒意圖書館個background有幅好colourful既圖畫,諾諾好鍾意係個台度行黎行去!




我地之後仲一齊睇首飾呀,我應該係第一個諾諾帶去睇首飾既女仔啦!哈哈~~




之後等太陽哥哥、呀仔、Hazel 黎到,我地就去麻布茶房食晚飯!




太陽哥哥的茶房風咖啡牛柳蛋包飯[$66.8]:




我的芝士炸雞咖啡飯[$68.8]:




Hazel 的自家製香菇紅酒汁焗芝士漢堡[$73.8],加燒鮭魚飯團[$29.8],:



呀仔同太陽哥哥一樣,食咖啡牛柳蛋包飯,不過佢食完我先記得影佢,哈哈!




Hazel 笑住咁睇我地既結婚相:



兩公婆好夾呀~~




今晚睇既戲係變形金剛2,咁遲先睇係因為一開始,太陽哥哥諗住去Megabox IMAX睇架,貪個度個超大瑩幕,可惜上網check住都成日full,下星期仲轉做harry potter,冇計之下唯有去返普通戲院睇...




變形金剛2好似好多睇過既人咁講,全場好緊張刺激,冇悶場,但個人好似覺得變形金剛1好睇d;不過差唔多啦,各有各的爆笑場面,有d對白真係好攪笑!而個女主角唔洗講,好多人話佢索爆,都真係幾索呢! 


Yahoo! 電影


而尾段男主角叫佢爸爸let him go個幕,我自己覺得好感人,眼濕濕;因為呢幕對應返開場有幕,講男主角媽媽唔捨得個囝離開屋企讀大學,仲當男主角係小朋友咁,拎住佢細個d玩具呀、鞋仔呀咁係度喊苦喊忽...但尾段呢幕,關乎生死,到爸爸唔比個囝去...男主角好認真咁對爸爸講:let me go dad ! you SHOULD let me go one day!!  兩父子的眼神交流好勁呀,內心好多說話,但其實盡在不言中...我相信無論幾多歲都好,父母總係當佢既囝囡係小朋友,呢樣野係真既,但囝囡長大,有一日真係會離開父母自立、甚至結婚生仔...感慨+ing~~ 



沒有留言:

張貼留言